Vrienden?

• 17 november 2016
  • 4 reacties
  • 388 Bekeken

Oké, ik weet niet precies hoe ik dit moet beginnen. Ik verveel me soms of uit ellende van andere dingen zoek ik contact met mensen om gwn random te praten. Dus ik ga gwn op omegle, klets een beetje met mensen die NIET op seks uit zijn. Die op seks uit zijn, skip ik gwn. Meestal moet ik dan gaan en als iemand me aardig lijkt om verder mee te praten, dan geef ik hun mijn kik. Ik praat dan vaker met ze en is allemaal leuk en aardig, maar op een gegeven moment (nadat ik me aan die personen gehecht heb helaas) gaan ze stom doen, willen ze naaktfoto's of dat ik in bh voor de cam zit, maar dat wil ik niet en zeg ik ook gwn eerlijk. (Btw, naaktfoto's en half naakt voor de cam zitten heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan). Het stomme is dat ze me dan gwn droppen, me voor ondankbaar uitschelden etc. Ik voel me daardoor vaak zwaar klote. Ik neem mezelf dan voor; ik ga nooit meer op omegle, nooit meer kik en de mensen waarme ik al een jaar zonder problemen mee gesproken heb hou ik gwn. Nou, dit voornemen duurt niet lang (2 maanden maximaal) en ik ga weer op omegle uit ellende of verveling. Ik voel me hier echt rot over en wil dat het stopt. Ik wil niet meer op omegle of dergelijke...gwn vrienden in real life en er iets meer mee doen. Hoe moet ik dit aanpakken? Hebben jullie tips? Ik wil niet eindigen als een internetsloerie 😞

4 reacties

Sluit je aan bij een sportclub of een dergelijke vereniging, hier kun je vaak veel nieuwe mensen leren kennen!
Gr Jason.
Reputatie 6
Badge +14
Laat ik het zo zeggen; he kan het best vrienden in real life proberen te maken dan op internet
Want internet is niet te vertrouwen
Kijk he, ik doe zelf aan Minecraft (voor als je het niet kent, is een game) en ik ken veel mensen daarvan, dan geven zij hun skype of ik de mijne, daardoor heb ik veel vrienden gemaakt en doen veel samen, ik zou niet zeggen dat internet nirt te vertrouwen is.... maar kijk er wel mee uit.
Hopelijk had je hier wat aan?

Grts Derp
Ik heb dit zelf ook gedaan: het voelt enorm fijn als je leuk met iemand kan praten en vervolgens blijkt dat de meeste op dingen belust zijn waar je geen zin in hebt... uit zo'n situatie komen is moeilijk (omegle en alles is toch een soort van verslavend). MAAR niet onmogelijk natuurlijk. Probeer wat meer contact te zoeken met mensen in je omgeving, spreek vaker af met bepaalde mensen. Aan het begin ga je er tegen op zien, maar als je volhoudt zul je merken dat je het internet niet nodig hebt om vrienden te maken. Gewoon jezelf een keer naar een bezigheid met mensen sleuren en vooral positief blijven... je weer namelijk best dat je niks hebt aan internetvrienden....

Reageer