Vraag

Vriend stuurt wel is naaktfotos

  • 27 June 2017
  • 5 reacties
  • 1232 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
titel zegt het meeste maar mijn vriend heeft zo'n sexting vriendin waar ze allemaal naaktfotos etc naar elkaar sturen ik weet niet of hij ze zelf ook stuurt maar dat meisje wel en hij stuurt die fotos altijd naar mij, dan wel via snapchat enzo maar soms via insta DM, alleen t is wel een goede vriend dus ik ga hem hierom niet blocken maar ze hebben laatst ruzie gehad ofzo en mn vriend heeft haar geblockt en stel dat dat meisje via via mijn vriend kan aangeven ofzo ben ik dan medeplichtig? ik heb die naaktfotos btw niet meer ik sla ze nooit op

5 reacties

Het lijkt mij verstandig dat je aan je vriend aangeeft dat je die foto's niet wilt ontvangen.
Dan hoef je zijn account ook niet te blokkeren.
uithale die kerel
nou ik heb gezegd dat ik geen fotos meer wil en nu zegt ie van: ''ja durf je ze niet meer aan te nemen, block me dan'' maar ik wil m niet blocken maar hij blijft ze sturen...wat doe ik nu?
Wat vervelend..
Misschien zou je het je vriend uit kunnen leggen waarom je de foto's niet wil?
Ik denk ook niet dat jij strafbaar bent zolang je de foto's alleen ontvangt.
Als je er echt genoeg van hebt hoef je hem niet te blokkeren, maar gewoon negeren. Niet alleen virtueel, maar ook op school/werk. Als hij dan begint te klagen, moet je gewoon aangeven wat je voelt en zeggen dat je zo door blijft gaan, tot hij kapt. Schakel ook hulp in van vriend/persoon met zelfde probleem

Reageer