Vragenlijst over •Whatsapp•

  • 10 March 2015
  • 59 reacties
  • 3947 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heejj

Hier weer een paar vraagjess! Check ook de andere topic's!

Vraag 1!= Meisje of jongen?
Vraag 2!= Leeftijd?
Vraag 3!= Welke mobiel heb je?
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp?
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer?
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je?
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : ...
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : ...
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp?

Dat was hem alweer! Bedankt voor het maken!

Greetzz

59 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Vraag 1!= Meisje of jongen? Jongen

 

Vraag 2!= Leeftijd? Geheim 

 

Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Alcatel 

 

Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Nee

 

Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? 30 min als ik bel 2-2,5 uur

 

Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 7

 

Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : ... Weet niet, kan niet vinden. En bovendien mijn whatsapp is ook een keer gereset 

 

Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : ... Vie vraag 7

 

Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Om met elkaar te kunnen praten

 

 

 

Dat was hem alweer! Bedankt voor het maken!

Reputatie 5
Badge +4

Vraag 1!= Meisje of jongen? meisje
Vraag 2!= Leeftijd?13
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? iphone 11 pro
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? nope
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? 12 minuten per dag
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 20 ofz
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : ...24.041
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : ...99.693
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? omdat ik vroeger geen snap had en de oudjes hebben allemaal alleen whatsapp

Reputatie 7
Badge +8

Vraag 1!= Meisje of jongen? Jongen
Vraag 2!= Leeftijd? 13
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Moto G8 power
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Niet echt
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? Max 1 uur
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 3​​​​​
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : 223
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : 317
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Iedereen heeft het

Ik weet het, een beetje weinig berichten.

Ik heb net een nieuw nummer.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Toen deze vragenlijst werd gepost speelde ik nog met de koelkast 😂  Toch maar ff invullen dan

Vraag 1!= Meisje of jongen? Jongen
Vraag 2!= Leeftijd? 17
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Iphone XR
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Wel veel met m’n vriendje.
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? 1,5 tot 2 uur per dag
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 1, groep met m’n ouders, broer en vriendje. En soms in een tijdelijke groep om iets te organiseren of zo.
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : … 22.549
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : … 132.050
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Omdat het handig is. Bellen en zo doe ik ook altijd via whatsapp

Reputatie 7
Badge +4

Heejj HAIIIIIIIIIIIIII

Hier weer een paar vraagjess! Check ook de andere topic's!

Vraag 1!= Meisje of jongen? jongetjuhhh
Vraag 2!= Leeftijd? 13,7(lekker speciafiek tg
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Samsung S22 ultra 256 GB
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? mwah
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? 1 uur
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 3
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : … k kan t nie zien ofzo
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : … kan k ni zien ofzo
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? omdat het leuk is

Dat was hem alweer! Bedankt voor het maken!
VOOR VRAAG 8 EN 7 GEEF IK MORGEN ANTWOORD
Greetzz

 

Reputatie 7
Badge +6

Heejj

Hier weer een paar vraagjess! Check ook de andere topic's!

Vraag 1!= Meisje of jongen? Girl!
Vraag 2!= Leeftijd? 12 jaartjes 
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Iphone 11
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Haha ja!
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? Ehum, anderhalf uurtje per dag denk ik;)
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 23 vlgm als ik het goed tel:)
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : 19,913… Oeps hihi
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : 63.212 haha;)
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Het is super handig en gezellig. Het is ook heel grappig! Laatst had een vriendin van me een hele community gemaakt en mij daarin toegevoegd. De enige probleem is: Ik kan niet eruit stappen;) (Ik snap het oprecht niet hoe ze dat voor elkaar gekregen heeft haha)

Dat was hem alweer! Bedankt voor het maken!

Greetzz

Super leuk! Liefs xxx Banaantjeeee <33

Reputatie 3
Badge

Heejj

Hier weer een paar vraagjess! Check ook de andere topic's!

Vraag 1!= Meisje of jongen? meisje
Vraag 2!= Leeftijd? 14
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? samsung a21s
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? ja best veel
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? heb het altijd openstaan op mn laptop als ik daarop zit
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 11 ofzo, idk
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : kan ik niet vinden?
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : zelfde als hierboven vrees ik...
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? omdat het gwn gezellig en handig is om met mensen te kunnen appen 

Dat was hem alweer! Bedankt voor het maken!

Greetzz

 

Reputatie 3
Badge +1

Hier weer een paar vraagjess! Check ook de andere topic's!

 

Vraag 1!= Meisje of jongen? Jongen

Vraag 2!= Leeftijd? 12 bijna 13

Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Oppo a 15

Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Hangt er vanaf

Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? Soms 0 soms 1 en heel soms 2

Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 20 ofzo 

Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : ... Doet het bij mij niet

Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : ... Doet het bij mij niet

Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Om mensen te appen

 

Dat was hem alweer! Bedankt voor het maken!

 

Greetzz

vragenlijstwhatsapp

Reputatie 7
Badge +10

Hey! Wat leuk, degene die dit heeft gemaakt is al lang volwassen. En ook het grootste deel van de invullers. Ik beeld me in dat ze dit dan terug lezen 😊 

Vraag 1!= Meisje of jongen? - Jongen

Vraag 2!= Leeftijd? - 12

Vraag 3!= Welke mobiel heb je? - Nokia 11

Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? -  Gaat, ik reageer wel altijd. 

Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? -  per dag? Driekwart uur denk ik 

Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? - 19 

Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : ... -  11.886 🫢

Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : ... -  48.943 omg 😄

Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? -  het is met signal en een google account mijn enige social. Andere mag ik niet. Maar ook omdat het handig is voor afspraken en contact en grapjes enzo. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Vraag 1!= Meisje of jongen? Meisje
Vraag 2!= Leeftijd? 12
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? IPhone 8
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Nee
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? Maximaal 1 of 2 uur iedere dag
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? Rond 27, maar veel van die groepen zijn spam
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : 14,389
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : 50,639
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Mijn moeder wou gwn dat ik WhatsApp had toen ik eerst mijn telefoon haalde

 

Reputatie 1
Badge +1

Heejj

Hier weer een paar vraagjess! Check ook de andere topic's!

Vraag 1!= Meisje of jongen? Meisje
Vraag 2!= Leeftijd? 12
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? iPhone XS
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Ja
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? 1-2 uur
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? Te veel
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : 97421
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : 2879
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Om te kunnen communiceren met vrienden die geen Apple hebben en om leuke foto’s te delen 

Dat was hem alweer! Bedankt voor het maken!

Greetzz

 

Reputatie 2
Badge +1

Vraag 1!= Meisje of jongen?

jonge 
Vraag 2!= Leeftijd?

15
Vraag 3!= Welke mobiel heb je?

samsung s8
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp?

JA
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer?

4/5 uur per dag
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je?

4
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : 47653
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : 31384
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp?

makkelijker om met vrienden te praten :p

Reputatie 1
Badge +1

Heyyy!!

Vraag 1!= Meisje of jongen? Meisje
Vraag 2!= Leeftijd? 13 jaar
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Iphone 6
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Ja, best veel

Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? ong 5 uur
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 35
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : … 16.398 berichten
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : … 118. 007
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Om met andere mensen contact te hebben.

 

Byee leuke vragenlijst!!

Reputatie 3
Badge +1

Heejj

Hier weer een paar vraagjess! Check ook de andere topic's!

Vraag 1!= Meisje of jongen? Meisje
Vraag 2!= Leeftijd? 12
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Huawei p9 lite
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Eerst wel maar nu niet zo vaak meer
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? Minder dan 1 per dag
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? Best wel veel maar de meeste zijn dood
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : ... kan het niet vinden
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : ... kan het niet vinden
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Om met vrienden te appen

Dat was hem alweer! Bedankt voor het maken!

Greetzz

 

Vraag 1!= Meisje of jongen? jongen
Vraag 2!= Leeftijd? 15
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? iPhone
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? valt mee
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? 30 min per dag maximaal
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? rond de 30 ig
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : … IK KAN HET NIET VINDEN WHUT
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : ...IK KAN HET NIET VINDEN WHUT
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? handig toch

Reputatie 2
Badge +1

Heejj

Hier weer een paar vraagjess! Check ook de andere topic's!

Vraag 1!= Meisje of jongen? Meisje 
Vraag 2!= Leeftijd? 12
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Samsung S10
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? De meeste tijd dat ik op mijn telefoon zit is whatsapp.  
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? Ongeveer een halfuur tot een uur.
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 3.
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : 2701, ik heb wel ook nog een ander whatsapp account hiervoor gehad.
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : 2954.​​​
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Uhh, weet ik niet.

Dat was hem alweer! Bedankt voor het maken!

Greetzz

 

Vraag 1!= Meisje of jongen? Een meid.
Vraag 2!= Leeftijd? 15
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? een LG nogwattes, geen idee xD
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? teveel ja haha
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? de hele dag, zodra ik n appje heb, je hoeft nooit langer dan 45 min te wachten. tenzij ik weg ben, op vakantie ofzo hea
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 16
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : ... op deze telefoon dan hea, uhm even kijken. 26.478
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : ... 98.648
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Het is snel, handig en iedereen heeft het. dus je mist veel als je het niet ook hebt...,
Vraag 1!= Meisje of jongen?
                  meisje
Vraag 2!= Leeftijd?
                   17
Vraag 3!= Welke mobiel heb je?
                   samsung galaxy s5
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp?
                  heel veel xd
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer?
                  geen idee hoeveel uur  maar telkens bezig in de whatsappgroepen als verveel
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je?
                  20+
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : ...
                  ong. 200.000
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : ...
                   ong. 810.000
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp?
                   voor verveling, dingen overleggen, contacten die verder weg wonen te onderhouden,
Vraag 1!= Meisje of jongen?
Jongen
Vraag 2!= Leeftijd?
13
Vraag 3!= Welke mobiel heb je?
Archos 40 titanium, whatsapp doe ik op mijn oude telefoon, samsung galaxy Y
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp?
Nee, af en toe in een week.
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer?
20 minuten hooguit
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je?
5?
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : 756
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : 9348
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? - Om mijn oude klas te spreken
Vraag 1!= Meisje of jongen?
Transgender
Vraag 2!= Leeftijd?
16
Vraag 3!= Welke mobiel heb je?
Iphone 6S
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp?
Nee. Wel vaak ervoor.
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer?
1 tot 2, als grindr niet werkt 6. 
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je?
0
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Verzonden berichten : 69
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Open Whatsapp > Instellingen > Account > Netwerkgebruik > Ontvangen berichten : 934856
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp?
Hey,

  No problem! 
  
-Domuh <3
Hee.

Super bedankt allemaal voor het invullen!

You Can Do It!
Vraag 1!= Meisje of jongen? Jongen
Vraag 2!= Leeftijd? 15
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? samsung galaxy s6 edge
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Redelijk veel
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? idk
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 5 ofzo
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? Heel veel! idk hoeveel precies
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? Ik denk 100k ofzo?
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Plezier en school.
Vraag 1!= Meisje of jongen?  ? Jongen
Vraag 2!= Leeftijd?  14
Vraag 3!= Welke mobiel heb je? Iphone 4s
Vraag 4!= Zit je veel achter whatsapp? Redelijk
Vraag 5!= Hoeveel uur ongeveer? Max 1 uur per dag.
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je?1 
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? 17638
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? 13878
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Makkelijk snel en gratis.
Vraag 1! meisje
Vraag 2! 13
Vraag 3! iPhone 5c
Vraag 4! Muah, meer op telegram
Vraag 5!= 1,5 uur per dag fso
Vraag 6!= In hoeveel groepen zit je? 7
Vraag 7!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gestuurd? 15691 (meer omdat er een deel van een reservekopie van mijn oude iphone 5 op deze tel zit + 2 maanden van deze tel. Voor mijn Iphone 5 had ik 2 jaar een andere en tussen mijn iphone 5 en deze had ik nog een iphone 5c dus ja)
Vraag 8!= Hoeveel berichten heb jij in je hele leven gekregen? 24946 (maar dus meer door dat verhaaltje hierboven)
Vraag 9!= Waarom heb jij whatsapp? Om met mensen te praten enzo

Reageer