Vragenlijst over internet !

  • 9 January 2014
  • 54 reacties
  • 3325 Bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

1: Zit je vaak op t internet ? Mhm.
2: Zoja, hoelang ? Het liefst zo lang mogelijk. Gemiddeld in de vakantie denk ik zeker 6 - 7 uur per dag.
3: Als je op t internet bent, wat doe je dan het liefst ? League of Legends.
4: Via wat zit jij op t internet ? (Tablet, Mobiel, Computer.. ect) Laptop, mobiel.
5: Hoevaak zit jij op deze site van de kindertelefoon ? Één keer in de paar dagen of zo.
6: Wat vind jij van Social Media ? (Twitter, facebook.. ect) Ik gebruik zelf Facebook, vind ik erg handig.
7:  Doe je vaak spelletjes op het internet ? Ja.
8: Jouw mening: Wat vind je van internet ? Verslavend en het maakt de wereld kleiner (in zekere zin positief).
9: Ben jij een beetje internet verslaafd ? Ja.
10: Wat zou je doen als, het Internet er voor 2 weken uitligt ? (RAMPP !!) Ik zou wel elke dag heel veel moeten denken aan dat het internet eruit ligt. Maar ik zou gaan lezen, Assassins Creed IV offline spelen of werken aan 3D origami projecten.
1: Zit je vaak op t internet ? Toch wel, maar ik hou me vaak in
2: Zoja, hoelang ? tijdens de week een halfuur wegens andere activiteiten en omdat ik niet verslaafd wil worden en weekend rond de 4 uur ( zonder de pauzes mee te tellen (ja ik neem soms pauze van de computer))
3: Als je op t internet bent, wat doe je dan het liefst ? Spelen, chatten,...
4: Via wat zit jij op t internet ? (Tablet, Mobiel, Computer.. ect) Computer en gsm
5: Hoevaak zit jij op deze site van de kindertelefoon ? Meestal 1 keer per week, soms minder soms meer (hangt af van humeur)
6: Wat vind jij van Social Media ? (Twitter, facebook.. ect): Leuk, en goed als je oplet wat je doet. Helaas willen mijn ouders niet dat ik er heb behalve skype 😞...
7:  Doe je vaak spelletjes op het internet ? Jep
8: Jouw mening: Wat vind je van internet ? Zeer goeie uitvinding
9: Ben jij een beetje internet verslaafd ? Misschien :p
10: Wat zou je doen als, het Internet er voor 2 weken uitligt ? Ik zou rondhangen met vrienden(meer), en lezen en meer sporten= me bezighouden
1: Zit je vaak op t internet ?ja
 Zoja, hoelang ?5uur tijdens vakantie
3: Als je op t internet bent, wat doe je dan het liefst ?gamen of anime kijken
4: Via wat zit jij op t internet ? (Tablet, Mobiel, Computer.. ect)pc, tablet, gsm
5: Hoevaak zit jij op deze site van de kindertelefoon ?nooit op gelet
6: Wat vind jij van Social Media ? (Twitter, facebook.. ect)soms praktisch
7:  Doe je vaak spelletjes op het internet ?ja
8: Jouw mening: Wat vind je van internet tof
9: Ben jij een beetje internet verslaafd ?nogal ja
10: Wat zou je doen als, het Internet er voor 2 weken uitligt ? (RAMPP !!) Lezen, uitgaan,...
Dankjewel voor het invullen ! (= xx.

Reageer