Vragenlijst gamen.


Hoi dit is een korte vragenlijst over het spelen van games als je een gamer bent.

1. Welke game speel je het vaakst?
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst?
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn?
4. Welke game personage vind je het leukst?
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn?

Wil je misschien je leeftijd er ook effe bij zetten en of je een jonge of een meisje bent?
Bedankt!

28 reacties

Ik vul hem zelf ook even in.
1. Call of Dutch
2. Minecraft rust op de dhd server.
3. Pokémon want dan zou ik hem helemaal uit kunnen spelen.
4. Een creeper in minecraft omdat ie gwn kut is.
5. Call of duty en dan wordt het natuurlijk een dikke actie film!
Ik ben trouwens een jongen en 13 jaar.
1.welke game speel je?
•minecraft, call of duty black ops
2.welke games die youtubers spelen vind jij het leukst?
• minecraft (ben zelf ontzettende ddg fan)
3.als je een week lang opgesloten zou zitten met een setup en een game welke game zou dat dan zijn?
• uhm ik kan niet kiezen
4.welke game personage vind je het leukst?
• ik vind heel erg veel leuk
5. Van welke game zou je een film willen maken en welke genre zou dat dan zijn?
• zoieso een goede minecraft horror animatie met cinema 4D denk ik

Ik ben btw een meisje van 13 (bijna 14)
Groetjes sissi

4*

1. Welke game speel je het vaakst?
Minecraft
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst?
niks
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn?
minecraft
4. Welke game personage vind je het leukst?
geen een
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn?
the witcher 3, fantasy
Jongen 16

1. Welke game speel je het vaakst?
op het moment Fallout 4 en Far Cry Primal maar dat verandert elke 2 weken wel
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst?
Ik kijk niet echt gameplay video's
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn?
Fallout 4 of the witcher 3 denk ik
4. Welke game personage vind je het leukst?
Ellie van 'The last of us'
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn?
Als je er echt een goeie actie film van maakt zou Call of Duty misschien wel wat zijn
1 Mortal kombat XL

2 mortal kombat XL,Ark, Minecraft, Subnautica, portal knights

3 Mortal Kombat XL

4 Zwz mileena, uit mortal kombat x, ze gooit met sais, kan tleporteren, trappen, stoten, en fking nekken door bijten van mensen met hazr tarkatan teeth, en gezichten er af bijten xd

5 n nieuwe mortal kombat film, mazr dzn met een heel nieuw berhaal die ongeveer het zelfde is als de mkx story mode, dus actie, avontuur en beetje horror achtig(mensen worden dood gestoekn, hoofden rotten weg en er worden mensen onthoofd, vandazr de horror)
Garry's mod, halo, cs 1.6
Cs 1.6
Een gamecube met metroid prime.
Samus Aran
Een first person film met battlefield
Meisje 14 ( bijna 15!)

1. Welke game speel je het vaakst? GTA,cod, roblox
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? Happyweels, 30 seconds draw
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? Just dance ( blijf actief !! )
4. Welke game personage vind je het leukst? Geen idee
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? Horror is het genre en happyweels denk k

Wil je misschien je leeftijd er ook effe bij zetten en of je een jonge of een meisje bent?
Bedankt!
Meisje, 13 jaar

Welke games speel je het vaakst? Roblox, Pokemon, Super mario en The Legend Of Zelda (ik ben een Nintendo freak ?)

Welke games die YouTuber spelen vind jij het leukst? Roblox en Minecraft

Als je een week opgesloten zou zitten met 1 game en een setup, welke game zou het zijn? Roblox, daar kan je oneindig veel dingen doen

Welk game personage vind je het leukst. Definitly mijn bestfriend PIKACHU ❤️

Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? Ik zou Pokemon zeggen, alleen daar zijn al genoeg films van (R.I.P versteende Ash 1999 - 2017 ?). Dan zeg ik Roblox, met als thema creepypasta's. Kijk niet achterom ?
Yeahhh meer mensen die roblox spelen
Leuk

1. Welke game speel je het vaakst? - Minecraft :$
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? - Battlefield Heroes ookal bestaat dat niet meer
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? - Gta 5
4. Welke game personage vind je het leukst? - Vito van Mafia 2
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? - Van Mafia 2, een actie film
1. Welke game speel je het vaakst?
Rocket League, pes 2017, warframe, mass effect andromeda.
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst?
Ik kijk dat niet echt meer maar heb het meeste kijk plezier gehad aan YouTubers die minecraft spelen denk ik
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn?
Maakt niet uit welke game het is ik word sws gek. Maar ik denk dan rocket league.
4. Welke game personage vind je het leukst?
Rachel en clank. (Dat zijn er dus 2)
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn?
Mass effect andromeda
Siencefiction
Hoi dit is een korte vragenlijst over het spelen van games als je een gamer bent. Gameres hiero xD

1. Welke game speel je het vaakst? League, cod , Narwhale Haha 😃 , gta , etc
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? Happy weels , 70 seconds draw
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? Spy fox
4. Welke game personage vind je het leukst? Zelda
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? Spy fox ( cartoon film )


Wil je misschien je leeftijd er ook effe bij zetten en of je een jongen of een meisje bent? Zet ik er niet bij! Zie mij maar als IT
Bedankt! Alsje 😛
1. Welke game speel je het vaakst? Overwatch & Counter Strike : Global Offensive, Rocket League
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? Overwatch, (Vroeger Minecraft)
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? Overwatch
4. Welke game personage vind je het leukst? Pharah,MCCree & D.VA
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? Een Rocket League film lijkt me wel interessant, zou waarschijnlijk een kinderfilm zijn haha

Wil je misschien je leeftijd er ook effe bij zetten en of je een jonge of een meisje bent? Meisje, bijna 16
1. Ik speel het meest AO (Alicia Online) MC (MineCraft) FNAF!!! ALTIJD! En WoW (World of Warcraft)
2. Uhh.. Alicia Online (van een bepaalde Finse ytber die alleen ao filmpjes maakt)
3. Sws WoW, dat kan ik uuuuren spelen.
4. Uhhhh.... alle? Bij fnaf vind ik..... idk allemaal? leuk ??
5. Ik zou een AO film willen maken, en dan zou het een anime (want ao is een paardengame gemaakt door Koreaanse mensen dus ja) film zijn.


Ik ben een meisje, word 15
1 CS:GO ( bijna alleen maar) cod mw2 ( ja nogsteeds) Pubg en soms fortnight 2 meestal random csgo Vids of cartoons 3 CS:GO 4 uuuuh, idk 5 PubG actie en net zoals de game
Reputatie 2
Badge +9
1/ tegenwoordig veel ESO (elders scrolls online) of Rainbow six siege.

2/ ESO en R6 siege.

3/ ESO

4/ Esio van assassins creed.

5/ ESO zal wel chill zijn. Volwassen, actie, Thriller.

6/ Jongen 17 Jaar
1. Fortnite
2. Rainbow Six, Fortnite, Overwatch
3. Rainbow Six
4. D.va (Overwatch)
5. Rainbow Six (actiefilm)
6. Meisje (14)
1. Welke game speel je het vaakst? - Minecraft, omdat ik simpelweg mn creativiteit kan uiten dus niks kinderachtigs aan
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? - Fortnite op dit moment wel en ook Minecraft
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? Battlefield Heroes op de pc
4. Welke game personage vind je het leukst? CJ van grove street
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? GTA series, een actie film
1. Halo 2 for life :)
2 . Ik ben niet in die videos.
3. Halo 3 op een X360
4. Little Sisters (Bioshock)
5. IDK
12 jarige jongen hier
1 tf2
2 detroit
3overwatch op pc
4jade beyond good and evil of scout van tf2
5overwatch
Jongen
1. Welke game speel je het vaakst?
Fortnite
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst?
The Sims 4
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn?
Fortnite
4. Welke game personage vind je het leukst?
idk
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn?
The sims, lijkt me wel grappig. Het kan verschillende genres hebben, het ligt eraan hoe je het spel nou eenmaal speelt.
Meisje, 13 jaar

Welke games speel je het vaakst? Roblox, Pokemon, Super mario en The Legend Of Zelda (ik ben een Nintendo freak ?)

Welke games die YouTuber spelen vind jij het leukst? Roblox en Minecraft

Als je een week opgesloten zou zitten met 1 game en een setup, welke game zou het zijn? Roblox, daar kan je oneindig veel dingen doen

Welk game personage vind je het leukst. Definitly mijn bestfriend PIKACHU ❤️

Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? Ik zou Pokemon zeggen, alleen daar zijn al genoeg films van (R.I.P versteende Ash 1999 - 2017 ?). Dan zeg ik Roblox, met als thema creepypasta's. Kijk niet achterom ?


Yo - yo - yo xDDDD ik ben ook een kapot grote fan van Nintendo (heb alle consoles behalve de originele NES (krijg ik volgende week btw voor 860 euro xD)
Pikachu!!!!?
Gotta Catch Them All!
Ik mag jou wel
Doei xD
Groetjes Jongen van ** jaar rond jou leeftijd btw xD
1 fortnite, Gta, black ops 3,
2 ik kijk geen yt
3 far cry 5 ofzo
4 eerste loading screen gta v
5 goat simulator
Hoi dit is een korte vragenlijst over het spelen van games als je een gamer bent.

1. Welke game speel je het vaakst?
Yakuza 0
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst?
Yakuza 0 - 6
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn?
Yakuza 0
4. Welke game personage vind je het leukst?
Majima Goro
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn?
Lijkt me duidelijk ;)

Wil je misschien je leeftijd er ook effe bij zetten en of je een jonge of een meisje bent?
Bedankt!

Reageer