Beantwoord

Video van mij, help

  • 18 August 2019
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mijn vriendin heeft me vorig jaar gefilmd toen we zegmaar aan bier flesjes gingen zuigen op een feest ik weet het heel raar en alleen ik sta op die VIDEO en ze heeft het naar iemand (internet vriend) gestuurd waar ik geen contact meer mee heb en hij heeft waarschijnlijk dat filmpje nog en ik lig er echt van wakker van. Ik was dit alles vergeten maar ze liet het filmpje gisteren weer zien en ik heb er echt heel veel stress van wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 August 2019, 17:17

Bekijk origineel

3 reacties

Hey Aardbeihamshake

Een video waar jij in voorkomt, is door je vriendin gedeeld met haar internetvriend. Je maakt je zorgen om dit filmpje.

De eerste stap zou bij je vriendin kunnen beginnen. Je zou haar kunnen vragen of ze het filmpje zou kunnen verwijderen. Ik neem aan dat een goede vriendin in zal gaan op dit verzoek, en dat je van haar kant niets hoeft te vrezen.

Die vriendin zou haar internetvriend kunnen vragen of deze het filmpje zou kunnen verwijderen. Aangezien deze internetvriend jou niet kent, vermoed ik dat hij niet al te veel waarde aan het filmpje zal hechten. Weet je of deze internetvriend in de buurt woont?

Kreeg je het vermoeden dat je vriendin slechte bedoelingen had met dat filmpje? Moest dat het geval zijn, lijkt het me verstandig om dit met een volwassene te bespreken.

Groetjes
Kenshin
- onnodige quote verwijderd -

Het filmpje was per ongeluk gestuurd in de groep en die internet vriend kent mij en ik weet niet wat hij met het filmpje wilt doen ik kan wel vragen of hij het gaat verwijderen maar dat doet hij denk ik niet hij woont ook in het buitenland
Aangezien deze vriend in het buitenland woont, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je last zou hebben van het filmpje. De kans dat het filmpje in handen komt van mensen in je omgeving, lijkt me klein.

Is je vriendin goed bevriend met deze internetvriend? Als ze hem beter kent, is hij misschien sneller geneigd om naar haar te luisteren.

Gr. Kenshin

Reageer