Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vader controleerd alles wat ik op internet doe

Heey iedereen !
Sinds een paar maanden zit mijn vader te zeuren dat ik te veel op de computer zit...
Maar ik zit meestal als ik uit school kom op de computer tot dat ik naar bed ga ( dat doe ik het liefst )Ik kom om 15:45 uit school en dan komt me vader om 6 uur thuis en dan begint hij te schreeuwen dat ik nog op de computer zit !
ik vind dit zelf best weining ;$
En als ik zeg zo van ik ben ff bezig ff geduld dan zegt die dat ik een mogool ben enzoo en slaat hij me naar boven....
en ik zit op speciaal onderwijs omdat ik niet echt goed tegen drukte kan maar dat is opzich niet zo'n groot probleem ( vind ik zelf! )
Ik baal hier echt van want ik vind het echt echt echt heel graag op de computer !

Ik haat mijn vader en dat zal nooit stopen mijn enige wens om mijn leven beter te maken. Ikrijg ook echt nooit eens wat privacy altijd als hij uit zijn werk is rukt hij mij van de oc en gaat hij mijn msn doorzoeken en mijn geschiedenis bekijken en daarom surf ik ook op verschillende Browsers

M.v.g : MacHacker

11 reacties

24 Bump! Kan iemand me tips geven ;O
Als je verw8 dat ie binnekort thuiskomt de geschiedenis wissen en als ie je egt hard slaat is ie strafbaar ...
Bij sommige computers is t zo dat als je gesch wist dat je ook gelijk alles wat in die balk staat ook wist maar bij sommige moet je t apart doen. Welke computer heb je als ik vragen mag?
Ik heb een Acer aspire 5334 ? En ik draai Hackintosh en windows 7 maar hij slaat mr vaak genoeg blauwe plekke en dan durf ik niet mee te gymen op schoo :s
Ik zit ook het liest de hele dag achter de pc. Maar wat je ook kan doen is ff een film kijken ofzow, ( ik ben ook verslaafd aan films aan muziek dus.. )
Voor de info ^^ me ouders denken dat ik de. Hele dag aan het gamen en maar ik ben altijd bezig met software want ik ben nu Windows 8 developer aan het instaleren
Hou eens je grote rotsmoel ! Iedereen hier heefd een probleem of wil andere hulp bieden jiju hoort hier niet bij dus ******* op johhh ! Kleine kleuter !!!!!
Dat je vader je zo slaat kan natuurlijk, weet je moeder hiervan? Misschien kan je dit het beste tegen haar zeggen en samen met je vader afspraken maken over de computertijden. Dat je bijvoorbeeld elke dag vanaf een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd achter de computer mag. Ik snap dat computeren hartstikke leuk is en zelf zat ik er vroeger ook altijd uren achter, maar misschien is het leuker om eens wat anders te doen? Bijvoorbeeld een stripboek lezen, met kinderen uit de buurt spelen etc. Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen. Als je nog vragen hebt kun je ze me gerust stellen!
Sorry i'm don't know..

xx 'JustMe'
geen tips nodig, World of Warcraft helpt je terug te schelden, SPEEL WORLD OF WARCRAFT, het helpt 😛
Probeer ccleaner, het wist al je online gegevens wachtwoorden, online tijden, tijdleijk geheugen ingetypte urls cookies echt ALLES! + J epc word er sneller van als je die zooi steeds wist! XD
Je kan op Google Chrome incognito surfen, dat helpt in ieder geval tegen het snuffelen rond je sites. Bij MSN kan je instellen dat je niet de logs wilt opslaan, dus dat kan je doen.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen