Tutorials van vlechten online zetten?

• 1 januari 2014
  • 11 reacties
  • 568 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit al een tijdje met de twijfel of ik wel of niet zal gaan beginnen met vloggen en toturials.
Ik ben best wel goed met vlechten enz en ik vind het superleuk om daar filmpjes van te maken en terug te kijken.
Ik heb voor de grap ook wat tutorials gemaakt maar pas zag mijn vriendin ze perongeluk. Die zei dat ik ze online moest zetten.. ik twijfel enorm. Ik weet niet of ik dat wil. De ene kant lijkt me hetsuperleuk maar aan de andere kant wil ik niet dat iedereen ze ziet... wat moet ik doen?

11 reacties

Ik zou het niet doen, want alles wat je daar zet kan iedereen zien en gaat nooit weg.
gewoon doen 🆒
Ik vind het altijd super stoer en leuk als mensen dat doen. je mag jezelf best laten zien en horen vind ik hoor. maar je moet wel tegen soms kritiek kunne want die ga je dan ook krijgen
- De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels - xD
Gewoon een keertje proberen. Als je 1 video erop zet ofzo, altijd leuk:)
En anders maak je toch gewoon DIY video's? Dan hoef je je gezicht niet te laten zien en weet niemand dat jij het bent!
Xx
zolang de dingen die je zegt in het filmpje niet awkward zijn kan et toch gewoon, als je er teveel negatief commentaar op krijgt kun je het altijd nog verwijderen 🙂
Zorg ervoor dat er niets in de filmpjes staat waar jij je voor schaamt, voor de rest kan het alleen maar goed uitpakken! Ik zeg doen x
Het is juist cool en leuk maar je hebt vast wel twitter of facebook als je daar fotos op hebt dat gaat nooit meer weg je kan alles wel terug vinden in deze samenleving heb je geen privisie het is juist leuk om je ervaring te vloggen ik zou het doen dan kunnen anderen mensen er ook plezier van hebben 
Je moet inderdaad goed tegen kritiek kunnen, er zijn altijd mensen die komen haten. Maar dat moet je negeren. Gewoon doen, het is hartstikke gaaf en leuk dat je het durft! Als jij er een goed gevoel bij hebt moet je het doen. Je kan het altijd nog verwijderen als je je er toch niet goed bij voelt!
Badge +17
Als je tegen kritiek kan, dan moet je het doen! Als je niet tegen kritiek kan, moet je dat niet doen.. Verder zeg je dat je liever niet wilt dat iedereen die video ziet, maar waarom zou je het dan online zetten? Denk er eens goed over na en begin er niet te snel mee. Neem rustig de tijd.
Je moet het doen als je het leuk vindt om video's te maken en als je het echt wilt. Zoals je hier al wordt gezegd, moet je wel tegen kritiek kunnen. Maar als je gewoon door gaat met wat je leuk vindt, komen de likes ook binnen. Dat komt wel goed!
Succes!

xx
leuk idee!
maar ooit gedacht aan een eigen blog erover?met filmpjes,fotos en uitleg?veel leuker dn een youtube acc!

Reageer