Transgender Blog

  • 24 August 2019
  • 5 reacties
  • 593 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Hallooo,

dit is alweer mijn vijfde topic ofzo en ik ben hier net maar dat maakt niks uit.

Ik ben namelijk een blog begonnen over dat hele transgendergedoe en ik vroeg me af: zou er uberhaupt iemand zijn die zoiets zou willen lezen? Het leek me namelijk voor mezelf wel fijn om het op te schrijven en daarna te horen wat anderen ervan denken. Zouden jullie een transgender blog lezen?

Gr. Iwemw

5 reacties

Hoi

Ik weet zeker dat mensen het zouden lezen.
Misschien ook ouders of andere familieleden en vrienden van iemand die trans is zodat ze die beter kunnen begrijpen.
Ik zou het zelf ook interessant vinden.

Liefs Lexy
Reputatie 3
Badge +3
Ik mag geen links door geven via dit forum dus dat ga ik ook niet doen (jammer genoeg kunnen ze (denk ik) ook geen uitzondering voor deze keer maken). Maar als er op een gegeven moment een aantal trefwoorden zijn die je kunt invoeren op Google dan geef ik ze wel eens door.

Gr. Iwemw

Btw bedankt voor de reacties 😘
hey

ik zou het zeker lezen!

ik hou niet zo van yt filmpjes omdat ze vaak Engels zijn en ik kan niet zo goed engels dus dat zou ik echt leuk vinden.

groetjes
blue
Reputatie 3
Badge +3
Ik denk dat ik ook 'nuttige' dingen erin ga plaatsen zodat mensen er ook wat aan hebben.
Hey,

Ik denk dat er altijd mensen in zijn om zoiets te lezen. Het is misschien zelfs een beetje als Youtube, behalve dat je je tekst dan niet inspreekt/opneemt, maar opschrijft. Ik denk dat andere transgenders die nog twijfelen of gewoon op zoek zijn naar herkenning/lotgenoten het graag zouden lezen.

Ik zou het zelf ook lezen, aangezien ik wel meer van dat soort dingen volg, omdat ik zelf ook twijfel of ik trans ben (maar dan ftm).

Gr. Pin

Reageer