telefoon onder €300

• 3 februari 2015
  • 8 reacties
  • 379 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
wie weet een goede telefoon onder de €300?😕

8 reacties

zelf heb ik de iphone 4s, dit is een goed toestel alleen hij is 318 euro nieuw... dit is net iets boven je budget,
tevens kan je een iphone 4 kopen, deze is 298/302 euro wat dichter bij het maximum van je budget koopt

veel mensen die ik ken hebben de samsung s4 mini... deze is (nieuw) 239 euro op internet.
Het is maar net wat je gewend bent. Je hebt Android ios en Windows. 
Ikzelf heb Android gehad en heb nu een ios apparaat (iphone)
Android toestellen zijn goedkoper maar gaan minder lang mee qua software. Google is de eigenaar van dit systeem en maakt updates hier voor. Ios apparaten zijn duurder maar gaan langer mee en lopen minder snel vast. Maar als je Android hebt is het moeilijker om naar ios toe te gaan. 
Tips:
Iphone 4s 16Gb (niet de 4! Het verschil zit in de processor en die verschil is heel groot) kost rond 300 (doe je 3-4 jaar mee)
Samsung core 2 (verschil met de 1 is de processor en de versie van de Android) kost rond 150 (doe je 1,5/2 jaar mee)
HTC one mini (verschil met de one is de grote van het scherm) kost rond 300 (doe je 2 jaar mee)

Rsjwz01 
Ligt er aan wat voor telefoon je zou willen. De telefoon die ik nou heb en waar ik erg tevreden over ben is de Samsung SIII mini. Die is helemaal niet duur (nu tussen de 120 en 160 euro) en toch een prima telefoon. Een S4 mini is tussen de 200 en 260 euro. Ik vind een Samsung beter omdat je er niet via Apple muziek op hoeft te zetten, en de appstore vind beter, de prijs is een stuk lager en ik vind Android überhaupt fijner dan Apple. Een mini is ook een stuk beter omdat het enorm in de prijs scheelt. Een Samsung SIII is bijvoorbeeld al minimaal 190 euro en een S4 minimaal 330. 

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen. 
(De prijzen die ik noem zijn trouwens ongeveer, dus het kan best zijn dat het een beetje afwijkt, maar ik heb het wel opgezocht).
zoals alle andere zeggen het ligt eraan wat je wilt hebben...

Ik heb zelf een Sony met Android systeem en ik ben er tevreden mee vergeleken met de iPhone 😉 er wordt hier gezegt dat Android niet lang mee gaat maar dat klopt niet zoveel want heb al 4 jaar Android systemen gehad nergens last van gehad ja me telefoon was vol of er was te veel ram geheugen in gebruik dan loopt je telefoon vast...

Je kan zo een goede telefoon vinden onder de 300 euro

Ik zou geen windows telefoons nemen of telefoons met weinig geheugen/ram geheugen/prossesors.
De Samsung galaxy s4 mini kost rond de  200 euro en uit ervaring van mijn vrienden weet ik dat het een hele fijne telefoon is.
Zelf ben ik meer een fan van iPhone, maar ik heb er zelf geen, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.
Dankje allemaal, ik heb uiteindelihk de huawei p7 genomen
Ik had via marktplaats een iphone4s voor 175 euro gekocht met 16GB. Na 4 maanden ging die niet meer aan. Daarna heb ik een andere iphone4s voor 90 euro via marktplaats gekocht van 8GB. Heb deze inmiddels al 9 maanden en deze doet het perfect!

Gr. Rosa17

Reageer