Vraag

Telefoon gehackt

  • 29 December 2017
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn telefoon is gehackt, de hackers zijn via een site (telegram) in mijn telefoon kunnen komen. op de vraag of ze alles willen verwijderen zeggen ze alleen dat ze er niks mee zullen doen, eerder al hadden ze bedreigd met het exposen van mij. ze werken via verschillende accounts, kan ik hier aangifte tegen doen? en kan de politie hier eigenlijk wel wat mee? ze hebben ook het nummer id kunnen kraken. ik vertrouw het niet, dit is toch privacyschending? ik ken ze niet persoonlijk, weet ook niet hoe ze heten of hoe ze er uit zien.

4 reacties

Ik zou aangifte doen ja, want dan kan de politie aan hun ip adres komen
Groetjess
Mijn gok is dat ze jou onder druk zetten zodat jij iets doms doet , maar zoals al gezegd is lijkt aangeven mij de beste oplossing.
Ik zou zo i zo naar een volwassenen gaan, het kan ook zo zijn dat zo net doen als of ze je hacken en dat ze gwn rijk willen worden.
Badge

Oke. Ten eerste zou ik naar de politie gaan sinds zij de hackers kunnen traceren. Tussen die tijd moet je niks naar hun sturen omdat dit 99% van de tijd puur alleen is om jou onder druk te zetten. Denk goed na. Doe geen domme dingen en doe een aangifte.

Reageer