Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

stiekem facebook...

• 4 januari 2015
  • 5 reacties
  • 290 Bekeken

Hoi ik heb een paar dagen geleden stiekem facebook aamgemaakt, want mijn ouders zeggen dat t gevaarlijk is voor je baan later en dat ze bamg zijn voor als ik bv,selfies post. Alleen ik heb nu best wel een schudgevoel ook zijn er 2 meisjes die mij niet mogen en hebben ook fb.Ik heb ze geblokeerd, maar ik ben dus bang dat ze dan iets met mijn pff gaan doe, dus ik heb al een half hoofd van mij als foto.
alleen ik wil ds heel graag fb en ik weet niet wat ik nu tegen mr ouders moet zeggen of hoe ik ze kan overhalen? Dus willen jullie mij daar mee helpen? Xx

5 reacties

Oh en is het zo dat als je iemand blokkeerd ze dan mijn profiel niet meer kunnen zien?
Heee!

Het is inderdaad zo als je hun geblokkeerd hebt, dat ze je dan niet meer op Facebook kunnen vinden.

Wat ik me wel afvraag: Waarom per se selfies of zo iets van jezelf op Facebook? Ben je niet blij dat je al Facebook hebt en dat je met je vrienden kunt chatten? In het begin kun je gewoon van je hobby of zo zetten als profielfoto en dan later rustig gewoon naar je eigen foto's? Niet bot bedoeld!! :-)

Liefs
Dankje voor het reageren 🙂 maar kijk het is zo,dat ik van mijn ouders geen fb mag en dat mijn tante mij volgt op fb,dus nu hoop ik dat mijn tante der mond houd aleen 2x zei ze er wel iets over dusja..
als je niet zo'n facebook addict wordt en je geen tientallen foto's en statussen post, dan denk ik dat ze haar mond wel houdt tegen je ouders 🙂
zolang zij jou tante niet te vaak iets  van jou tegenkomt, denkt ze er ook niet zo snel aan denk ik, dus zal ze het ook minder snel zeggen !

Reageer