Social media black out

  • 25 March 2018
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey forumpje,

Ik wil graag jullie mening weten.
Ik voel me de laatste tijd slechter (emotioneel enzo). Een deel daarvan kwam door social media. Nou heb ik snapchat verwijderd en insta op 1 foto na alles weg gehaald ik heb ook mijn achtergrond zwart gemaakt en al mijn meldingen uitgezet. Dit heb ik gedaan om te kijken of het iets meer rust in mijn hoofd geeft. Wat vinden jullie ervan dat ik dit heb gedaan en denken jullie dat dit gaat werken?

Groetjes
Loveyt

4 reacties

Dat klinkt verstandig.

"Een deel daarvan kwam door social media. "
En de rest?
Anders los je ook maar "een deel" van het probleem op.
Dat klinkt verstandig.

"Een deel daarvan kwam door social media. "
En de rest?
Anders los je ook maar "een deel" van het probleem op.


Rest is onderandere door verleden en ouders ect dus daar kan ik niet veel aan doen
Ik vind dit zelf een hele slimme actie van je. Ik heb het zelf ook een tijd geprobeerd maar kan niet zonder de mensen die me steunen op insta..
Ik vind het echt top dat je dat kan. Ik zou mijn achtergrond juist een lichte kleur geven, want dat is wat rustgevender in plaats van zwart. Ook zou ik een dagboek of iets wat daar op lijkt bijhouden. Als je alles opschrijft wat je dwars ligt, dan is je hoofd wat leger en kun je je ook beter concentreren. Dit helpt ook voor je gevoelens, als je het opschrijft dan voel je je vaak daarna wat beter.
Groetjes van mij

Reageer