Vraag

Snapchat wilt niet downloaden

  • 13 September 2020
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Ik werd wakker, en het eerste wat ik dan doe is mijn snapchat bekijken. Mijn snapchat wou niet openen dus ik verwijderde het en kwam er toen achter dat mijn whatsapp het ook niet deed en mijn discord ook niet, want die apps zijn de apps die ik open na snapchat. Dus ik startte mijn telefoon opnieuw op en alle apps deden het weer. Toen ging ik naar de appstore om snapchat weer te downloaden, maar er is geen downloadknop en alleen een “Open” knop, die niet werkt natuurlijk want snapchat staat niet op mijn telefoon. Nu kan ik geen snapchat meer downloaden..


4 reacties

Heyy

Probeer nog eens je telefoon opnieuw opstarten, misschien werkt dat wel.

Anders kun je proberen je app-store te updaten, als dat kan.

Anders zou ik het niet weten, sorry.

Groetjs

Badge

Dat is dus het ding, ik had hem weer opnieuw opgestart en Snapchat stond weer bij mijn apps. Ik probeerde hem te openen en her was zwart scherm en na 1 seconde viel die alweer uit. 

 

App store updaten kan volgensmij niet

Reputatie 2
Badge +3

Welk model heb jij en heb je vage apps geïnstalleerd? O.a apps met veel advertenties

Reputatie 3
Badge +3

Misschien heb je niet genoeg werkgeheugen? Dat was namelijk mijn probleem. Discord en Ibispaint wilden niet openen. Toen had ik een nieuwe tablet genomen met meer werkgeheugen en nu werkt alles weer. Dus misschien ligt het daaraan?

XOXO 

~BreezyOcean 

Reageer