Vraag

Snapchat/Omegle sexting

  • 4 January 2019
  • 7 reacties
  • 6637 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Sinds een paar weken ben ik mensen gaan ontmoeten via Omegle, meestal bi jongens. Meestal tussen de 13 en 17 jaar. Ik vind het meestal erg leuk en ben volgens mij best wel discreet, ik laat via het snapchat account nooit mijn gezicht zien of herkenbare dingen aan mijn kamer, en probeer ervoor te zorgen dat er geen mogelijke connectie is met mij, en dat gaat meestal ook wel goed. Alleen soms is het gebeurd dat, als ik klaar ben met iemand (als in ons gesprek is afgerond, als je snapt wat ik bedoel) word ik geblokkeerd. Of als ik als eerste iets stuur, word ik getrolld of geblokkeerd. Meestal als ik iets niet vertrouw blokkeer ik gelijk en verwijder ik berichten die naar mij kunnen leiden. Bij de eerste foto vraag ik ook altijd om bewijs, bijvoorbeeld een handgebaar, zoals een duim omhoog. Ook gebruik ik een nep naam. Vinden jullie dat ik er op deze manier goed mee omga, of hebben jullie nog tips?

Ik heb nog een vraagje. Dat ik genept word, gebeurt bijna altijd als de ander een meisje zegt te zijn. Laat dat nou net het geslacht zijn waar ik graag wat mee wil proberen, aangezien ik al vaak met andere jongens heb geëxperimenteerd. Soms gaat het in het begin heel leuk, maar dan moet hij/zij gaan en zegt later weer terug te komen, wat vervolgens niet gebeurd. Weten jullie misschien een betrouwbaardere manier om mensen/meisjes te ontmoeten die geil willen snappen met mij? Ik gebruik het liefst snapchat, dan weet je of er een screenshot etc. gemaakt wordt. Dat gebeurt trouwens bijna nooit.

Groetjes,
K

7 reacties

Hey K, zelf weet ik niet nog meer manieren om deze omegle of snap sexting mensen te ontmoeten, maar ik heb wel wat tips voor je.

Mijn tips zijn, wil je zo anoniem mogelijk blijven, gebruik dan een VPN. Vooral als je op omegle zit, want daar kan je heel makkelijk iemands IP en dus Locatie traceren. Ik heb dit zelf ook wel is bij wat mensen gedaan, gewoon voor de grap en dan klikken ze weg hahah. Dat gaat heel makkelijk met wireshark, kijk maar is op youtube. Terug naar die VPN, die connect je met een andere server voordat je naar je bestemming gaat. Als mensen dat truucje dus bij jou doen, zien ze het IP-adres van de VPN. Er zijn gratis en betaalde VPN’s, zelf gebruik ik protonVPN (gratis trial van 7 dagen). Wat mobiel betreft, dus snapchat, lijkt het me niet heel erg nodig maar er zijn ook Mobiele VPN apps als je heel zeker wil zijn.

Trouwens nog een weetje, met snapchat kunnen er screenshots gemaakt worden zonder notificatie. Er zijn diverse manieren, bij iPhone bijvoorbeeld in je app-keuze-menu-ding gaan, waar al je nu geopende apps in staan en van daaruit een screenshot maken. Ook kan iemand een tweede telefoon pakken en daarmee een screenshot maken. Er zijn ook cracked apps voor android én iOS die de notificatie weghalen. Op omegle kunnen mensen je zelfs gewoon een schermopname maken!

Ik hoop dat je hier wat aan had! Veel plezier en speel veilig.
mvg, Anon.
hey,

ik zelf denk dat je hier juist mee zou moeten stoppen. dit kan vreselijk mis gaan.
zij kunnen gewoon screenshots maken zonder dat jij het weet, en wat dan? ze kunnen je ermee chanteren of ze zetten het op internet.

dat jij genept word? dat lijkt me vrij "logisch", dat doen veel jongeren, voordoen als een meisje om daardoor jou eerst "hoop" te geven en dan teleur te stellen.
mijn advies is om er toch mee te stoppen
Hoi,
Sinds een paar weken ben ik mensen gaan ontmoeten via Omegle, meestal bi jongens. Meestal tussen de 13 en 17 jaar. Ik vind het meestal erg leuk en ben volgens mij best wel discreet, ik laat via het snapchat account nooit mijn gezicht zien of herkenbare dingen aan mijn kamer, en probeer ervoor te zorgen dat er geen mogelijke connectie is met mij, en dat gaat meestal ook wel goed. Alleen soms is het gebeurd dat, als ik klaar ben met iemand (als in ons gesprek is afgerond, als je snapt wat ik bedoel) word ik geblokkeerd. Of als ik als eerste iets stuur, word ik getrolld of geblokkeerd. Meestal als ik iets niet vertrouw blokkeer ik gelijk en verwijder ik berichten die naar mij kunnen leiden. Bij de eerste foto vraag ik ook altijd om bewijs, bijvoorbeeld een handgebaar, zoals een duim omhoog. Ook gebruik ik een nep naam. Vinden jullie dat ik er op deze manier goed mee omga, of hebben jullie nog tips?Ik heb nog een vraagje. Dat ik genept word, gebeurt bijna altijd als de ander een meisje zegt te zijn. Laat dat nou net het geslacht zijn waar ik graag wat mee wil proberen, aangezien ik al vaak met andere jongens heb geëxperimenteerd. Soms gaat het in het begin heel leuk, maar dan moet hij/zij gaan en zegt later weer terug te komen, wat vervolgens niet gebeurd. Weten jullie misschien een betrouwbaardere manier om mensen/meisjes te ontmoeten die geil willen snappen met mij? Ik gebruik het liefst snapchat, dan weet je of er een screenshot etc. gemaakt wordt. Dat gebeurt trouwens bijna nooit.

Groetjes,
K


Hallo K,
Zelf ben ik een jongen van 14 jaar en ik vind het ook altijd heel fijn om met meisjes op snapchat met elkaar te praten en filmpjes/foto's te sturen helaas heb ik ook vaak het probleem dat ze mij blokkeren en dan krijg ik echt een rotgevoel dan mis ik die gesprekken met hun.
Groetjes,
D

Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 7.
Ik ben zelf tegen het afspreken met mensen die je alleen via het internet kent, en ik zou nooit foto's sturen naar mensen die ik niet echt ken. Ik raad iedereen af om dit te doen, maar het is uiteindelijk je eigen keuze: ik ben niet je moeder, niet je vader en ook geen politieagent, dus ik kan (en ga) je hier niet voor straffen.

Maar als je het toch echt wil heb ik maar een tip. Gebruik VPN.

niemand gaat schreenshots maken en al zetten ze op het internet zit het toch verstopt onder miljoenen naaktfotos van modellen dus gewoon doen

Hallo, ik vindt altijd gezellig om te praten over alles en geen probleem om daar bij nog veder te gaan alleen hoop ik wel dat je na 1 week niet verdwijnt lucas is mijn gewone naam en jullie mogen dat weten omdat er nog wel wat meer menseb zijn die zo heten als je zin hebt en niet zomaar weg bent

Badge +1

Hey

Goede vraag, ik zit er namelijk zelf ook mee ;)

Ik gebruik sowieso VPN (virusdetector). Verder inderdaad zo anoniem mogelijk blijven (ook locatie uitzetten in instellingen van sc). Weet wel dat als je ontdekt of uitgelekt wordt je dan je lul bent! Iemand kan gewoon een ss nemen van jouw snap waar je dan wakker van kunt liggen. Misschien heb je hier al ervaringen mee? 
Een vraag:

Reageer