Vraag

snap streaks

  • 17 July 2020
  • 5 reacties
  • 507 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag snapstreaks met veel mensen, want ik vind t leuk om veel snaps te krijgen.

Alleen ben ik niet heel populair ik heb nu maar met 4 mensen streaks terwijl ik nog op mn verhaal gevraagd had wie streak wil.

Hoe krijg ik meer streaks?

 

P.s. ik vraag t liever niet persoonlijk aan mensen ik ben best verlegen.


5 reacties

Badge

Hey,

Ik doe zelf vaak als ik iemand voeg op snapchat dan vraag ik gelijk of diegene streaks wilt. Je hoeft hier niet verlegen voor te zijn, want dit is een hele normale vraag. Ik doe nu zelf met heel veel vrienden een snapreeks en zit met veel mensen al boven de 300!!

Groetjesss :)

Heyy

Download de app wink, je kan je snap eraan koppelen en gwn vragen aan de mensen die je toevoegd wil je reeks. Meestak zeggen ze dan ja :))

 

Suc6

Reputatie 2
Badge +2

heyy

net zo als @lola zei bij snel toevoegen alle mensen toe voegen  en dan vragen of ze streaks willen dat is niet persoonlijk vragen en je krijgt er soms wel 20 mensen bij

Hi,

Als je het niet persoonlijk durft te vragen, kan je bijvoorbeeld in je verhaal vragen ‘wie wil er reeks?’ Ik hoop dat je er wat aan hebt. Je kan ook altijd mensen via snel toevoegen, toevoegen en gewoon vragen ‘doe je aan snapdagen?’ dan komt het minder persoonlijk over!

 

xx

Hoi @lola . Bedankt voor je antwoord. Zoals ik al in mn 1e bericht zei heb ik al op mn verhaal gevraagd wie streak wil, maar daar reageerde bijna niemand op.

Hi,

Als je het niet persoonlijk durft te vragen, kan je bijvoorbeeld in je verhaal vragen ‘wie wil er reeks?’ Ik hoop dat je er wat aan hebt. Je kan ook altijd mensen via snel toevoegen, toevoegen en gewoon vragen ‘doe je aan snapdagen?’ dan komt het minder persoonlijk over!

 

xx

Reageer