Vraag

sigaretten

  • 17 November 2019
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb weer zin om ff te roken en mensen maak je daar aub geen druk om want heb t in controle maar weet iemand hoe ik hieraan kan komen? 


Dit topic is gesloten

5 reacties

Heyo,

 

Ik ga niks zeggen over wel of niet roken, ik rook zelf ook en heb er controle op net als jij.

Je kan vragen aan een goede oudere vriend(in) of zij een pakje willen kopen. Of je kan het kopen in een bezinestation. Bij de Shell bij ons in de stad hebben we zo'n automaar staan. Drukt even een geboortedatum in en het is goed. En ik koop gewoon sigaretten in de supermarkt waar ik werk. Ik ben nog geen 18 maar ze doen er niet moeilijk over. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Hey,

 

het antwoord hierop is simpel, gewoon niet roken.

 

Roken is slecht voor je, en geldverspilling. Veel mensen zeggen wel “ik heb het in controle”, maar kunnen toch niet stoppen. Je hebt het alleen echt in controle als je gewoon ermee kunt stoppen en jij zegt dat je het in controle hebt dus ik neem aan dat jij dat kan.

 

Je bent nog jong en hebt het in controle, dus stop er nu mee voordat je het niet meer in controle hebt en de rest van je leven blijft roken.

 

Met vriendelijk groet,

Hoi hoe oud ben je?

Hallo Ano_niem :)

Het verstandigste is om niet te roken aangezien het verslavend is en veel geld kost, ook kun je er nare ziektes zoals longkanker of hart en vaat ziektes krijgen. Deze reactie is aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 9.

-Dr8gon99

Badge +2

Hoi allemaal,

Omdat het niet is toegestaan om onder de 18 jaar sigaretten te kopen, is het topic gesloten (forumregel 9).

 

Groetjes,
Laura
De Kindertelefoon