Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ruzie via ping en twitter

Hey allemaal!

Ik heb een vraag:

Ik was eerst echt wel goed bevriend met een meisje. Maar ik kwam erachter dat ze steeds vaker deed liegen; ohhh ik heb niet geleerd! en dan haalt ze een 10. of ooohh ik ben zo dikkkk, en dat gezeur. terwijl ze iedere dag een wafel uit de automaat haalt. ook moest ik altijd met haar apart staan, en mee naar de kluisjes lopen etc. Heel vervelend allemaal. toen zij een keer er niet was, toen gooide ik eens in de groep; ja ik erger me daar best wel aan, en jullie? toen bleek dat iedereen het er mee eens was.

Ik heb toen wel vaker wat getweet over haar, maar niet alles ging over haar, en de tweets hadden een beetje betrekking tot haar, maar veel mensen interpreteerde dat verkeerd. en dachten dat ik die tweets naar haar bedoelde.

nu wil ik met dat meisje erover praten, want we gaan de laatste tijd niet meer met haar om, en die situatie wil ik ook niet.

dus ik whatsappte haar; hey morgen kleine pauze, kunnen we dan even praten? zij vondt het goed.

bleek dat ze daarna meteen in der pingnaam zette; HAHAHAHAHAHHAHA.

toen stuurde ik op twitter; uiteindelijk komt toch alles goed...

begint haar 'vriendin' ; oh echt meid boahhhh

dus ik ; wat?

zij; als je dat maar wist eah...

dus ik stuur haar direct message.

ze was heel bot en beledigend, en uiteindelijk zei ze;

als jij nog een keer zoiets over haar tweet eah. dan ga je leuke tijden meemaken meid.

ik weet nu echt niet wat ik moet doen?

weet iemand raad?

xalvast bedankt!

6 reacties

Hallo,

Blijkbaar is het toch geen vriendin, is ze het nooit geweest en heb jij je ontzettend vergist in haar. Je was een beetje met haar meegelopen en zo ziet ze jou nog steeds als wat onderdanig. Je kunt daar fel op terug reageren maar het is maar net hoe je bent. Zulke meiden willen vaak geen kwaad maar zijn zelf heel erg onzeker en verhullen dat in hun stoere gedrag. Je kunt bijvoorbeeld op die leuke tijden reactie vragen; Ow ja wat ga ik meemaken dan? En daarop constant doorvragen tot in de kleinste details tot het irritant wordt en ze merken dat het niet stoer is als ze zo doen.

Succes!
HERKENBAAR! Ik heb maar 1 tip.. Niet van die tweets Plaatsen. Zo voorkom je een hele hoop gezeik. Want een ander leest het en kan dat heel anders opvatten als dat jij bedoeld. Herken mezelf erin. Mensen vatten het anders op en gaan zich helemaal op****en. NatuurlIjk is twitter leuk maar zulke dingen moet je er niet opzetten. Daar is twitter tenslotte ook niet voor.. En vooral niet reageren op rare reacties van andere. Dan kun je aantonen als het uit de hand loopt dat jij niks verkeerds hebt gedaan. XXX ik hoop dat je er wat mee kan
als ze zo bot doet is het niet echt een goede vriendin. maar als je toch graag bevriend met haar wil zijn kun je misschien het aan andere vriendinnen vragen of ze even met haar willen praten
wat een domme hoeren, (jij niet) maar echt sorry hoor.
hee
voor mij ook verschrikkelijk HERKENBAAR maar wat al gezegd is ik zou niet van die tweets plaatsen,, dat wil niet zeggen dat het aan jou ligt hoor maar daar voorkom je wel dat gedoe mee met dat andere meisje enzo
voor de rest zou ik gwn je zelf zijn doe wat jij wilt en laat dat niet verpesten door een ander, ga met vriendinnen om die wel om je geven en die je kan vertrouwen !

heel veel succes!
xo
Ik zou als ik jou was geen tweets meer plaatsen.
Ookal is het niet zo bedoeld, het kan even goed fout uitpakken.
Misschien heb je het helemaal niet over haar,
maar het kan toch verkeerd vallen voor iemand.
Wees er voorzichtig mee.
xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen