Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ruzie doordat ik teveel Twitter

Hallo
Ik ben 13 jaar en ik zit im een klas met meisjes en jongens van 15/16 doordat ik een groep heb overgeslagen
en heel veel irriteren zich aan mijn tweetgedrag, omdat ik alles op twitter zet
ik tweet te veel ben een beetje verslaafs
what to do'?

9 reacties

Verwijder je twitter voor een poosje, het wend vanzelf.
En dan kom je er achter dat er ook andere manieren zijn om contact te maken.
En zeg nou zelf, moet iedereen weten wat je doet?
XXX
twitter is alleen om met elkaar in contact te zijn dus korte berichten om door te geven aan iemand hoe je dag was ofzo.net als msn of facebook dus.
als ze het zo stom vinden dan unfollowen ze je toch gewoon ?
en als je dat niet wilt dan zou ik bevoorbeeld als je erop zit op je mobiel , kan je wel op twitter zitten maar niet iets tweeten en gewoon kijken naar wat andere tweetten. en kijk ook op hyves of facebook ofzo.

xx
Heeeeeeei,
Ik zou voor jezelf een soort maximum tweets per dag bepalen.
Zo word je er zelf ook bewust van dat je niet alles en altijd op twitter hoeft te zetten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
XOXOXOXO
Hey,
Ik denk dat ik je wel begrijp. Ik heb het zelf ook gehad, en nog steeds wel een beetje. Voordat je een tweet plaatst, denk dan; "Is dit nou wel zo interessant/leuk/goed om op Twitter te zetten?". Als je daar goed overna denkt zal het tweetgedrag wel wat minder worden. Uiteindelijk gaan je vrienden je missen en denken ze dat je alleen nog maar tijd voor Twitter hebt. Ga wat meer leuke dingen doen met vrienden en je zal uiteindelijk veel minder gaan tweeten!
Ik zou het heel knap van je vinden als je het negeerd.
Laat ze..

En in je klas.. Jouw toekomst 😉
gebruik facebook om alles erop te zetten wat je hebt meegemaakt de dagen. twitter niet. gebruik dat alleen als je met mensen in contact wil zijn
Ik heb het ook al veel mensen hebben mij daarom unfollowed -____-
En omdat ik dan n keer minder op twitter wil, plaats ik alles op facebook en dat vinden ze dan weer irritant.
Ik tweette ook veel een tijd geleden, maar later toen dacht ik ' is het boeiend voor iemand anders ? ' (soms iets grappigs tweeten ofzo), ' is het echt nodig ? ' (bv als je iets moet vragen aan iemand) en gewoon of het belangrijk is. Dat je naar de wc gaat is niet echt boeiend, = iets wat sommige tweeten.. Maar iig, als je nogsteeds veel tweet, stel dan voor dat je zoveel tweets per uur / twee uur mag doen. Het is in het begin wennen, maar daarna word het vanzelf makkelijk.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen