•RETRO VERSLAAFD!•HELP!•

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee,

Ik ben Retro verslaafd. Verslaafd aan Retro Hotels dus. Zoals Habbo, Dox, Space etc.
Ik kan er gewoon niet meer mee stoppen. 

Ik vind het zo leuk om met mensen de chatten & kamers te bouwen.
Maar als ik dat spel speel vliegt de tijd echt. 
Voordat ik het weet is er weer een uur voorbij..

Ik dacht zelf als tip gewoon internet uitzetten op Laptop of laptop weg halen tijdens het leren.
Maar ik heb de laptop dus nodig voor WRTS, School site. (Ik denk niet dat ik de naam mag zeggen) etc.

Iemand tips hoe ik hiervan kan afkomen?

Heb dringend hulp nodig want de Toetsweek komt eraan!

Thank You

Greetzz

You Can Do It!

13 reacties

Een vriend van mij heeft het zelfde, ik denk dat je het beste naar je ouders kan gaan ofzo
Hee,

Ja & dan.. 
Dan wordt dus mijn Laptop afgepakt.

1. ben ik Retro kwijt.
2. Kan ik niet meer voor school gebruiken..

Greetzz
Heei you can do it

Ik heb geen idee wat het is hah maar alsnog,
Je zou misschien bij jezelf kunnen bedenken ik ga bijvoorbeeld dat een half uur doen. En na die tijd kan je bijvoorbeeld gaan leren. Je zou het ook inderdaad tegen je ouders kunnen zeggen. Die kunnen je daar vast wel bij helpen!

Xxx
Heyhey,

Als j er account op heb kan je die account verwijderen (ik weet neit of je een account hebt op dat soort dingen).
Probeer anders een tijd in te stellen dat je meot werken. Bijvoorbeeld een half uur. En daarna mag je een half uur gewoon spelletjes spelen. Zet dan wel weer een wekker, zodat je de tijd niet kan vergeten.
Je kan ook proberen om je laptop alleen beneden te gebruiken waar ouders mee kunnen kijken. Leven mag wel op je kamer. Maar dan zo der die verleiding.
En je weet t, na 21 dagen heb je een gewoonte ontwikkeld. 21 dagen zonder retro en je kan er veel makkelijker weerstand tegen bieden

Xx
Hee,

Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik zat zelf ook al te denken..:

Ik kan ook aan de Staff (Baas van het Retro Hotel) vragen of hij mijn account wilt blokeren tot na de toetsweek.
Dan kan ik niet meer inloggen en ben ik er van af..!

Maar bedankt voor jullie inzendingen!

Greettzz

You Can Do It?

Welke profiel foto is leuker? Deze van de Minion of die vorige met ''Keep Kalm And You Can Do It!'' ?
Heei

Dat wat je zelf bedacht had is okk een prima oplossing!

En welje profielfoto leuker is? Voor nu zeg ik de minion. Omdat je die andere al langere tijd had en dan is afwisseling wel een keertje leuk. Maar mer de andere was okk niks mis mee hoor!.
Xx
Hoi,

Bedankt!

Greetzz
Graag gedaan!! 🙂
. Xxx
of de site zelf blokeren? :o
Ik weet dat vele staff (medewerkers) op retro's dit niet doen en ook niet echt verstandig omdat per dag op grote retro's wel minimaal 10 mensen worden geblokkeerd. Je kan beter eerst gaan leren en dan gaan gamen/spelen. Ik spreek hier uit een feit omdat ik zelf een retro run...

Je moet zo bedenken wat heb je liever? Een diimploma of een leven in een retro wereldtje waar je niks aan hebt.
Ik was verslaafd aan Habbo. Op dit moment ben ik al 2 weken niet meer ingelogd, het werd echt gewoon supersaai. Ik heb/had (geen idee of ik die dus nu nog heb want ben al zolang offline) een rang bij een Rolling Tiles, maar dat werd na een tijdje ook saai omdat de mensen daar ook niet leuk waren. De mensen die ik wel (echt) leuk vond op Habbo heb ik ook op skype en whatsapp en snapchat, dus zo hou ik nog contact met hen.

Je kan aan je ouders vragen om op al je webbrowsers die retro's te blokkeren en daar een wachtwoord op te zetten dat alleen zij weten. Bij mij zou zoiets niet werken omdat ik die extensie dan gewoon verwijder of mijn browser reset, maar misschien helpt dat bij jou wel. Je kan het altijd is proberen.
Ik heb hier zelfook last van (als ik vrij heb nii veel op schooldagen) maar ik stop altijd een uur voor dat ik naar bed ga. Dan ga ik na het tandenpoetsen nog even leren. Dan heb ik niet de neiging om het spel te spelen omdat ik dan denk ik ga toch bijna slapen. Maar zoals littlemetalhead al zegt die spelletjes worden naar een tijd wel saai. Ik heb nu ook een paar dagen niet meer op worldhotel gezeten. 
Het is echt tijd verspilling je kan beter een video game spelen of een film kijken.

Reageer