Reageer ik teveel op topics?

• 23 maart 2015
  • 7 reacties
  • 214 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi,

Vraag me af of ik teveel reageer op topics. Ik bedoel het allemaal goed en wil jullie dolgraag helpen en dat kan mij goed afleiden om mijn gedachten wat te verzetten.

Nu reageerde laatst iemand op een topic van me met dat die vind dat ik teveel goed,super,knap etc... zeg en twijfel ik of ik nog wel moet reageren op jullie topics. Ik wil namelijk dat iedereen het naar zijn zin heeft hier.

De mensen die liever willen dat ik nergens meer op reageer kunnen hier onder ''NEE''zeggen en de mensen die het wel goed vinden dat ik blijf reageren op topics kunnen ''ja'' zeggen. Ik tel alles bij elkaar. Waar ik het meeste van tel doe ik.

Liefs meisje17

7 reacties

Super lief van je dat je graag wil helpen en ik vind dat totaal niet erg! Het is super fijn als iemand reageert op je topic dan dat degene alleen maar leest. Misschien kun je beter alleen op nieuwe topics reageren? Ik weet niet of je ook op oudere topics reageert maar veel mensen lezen het niet meer alleen wel mensen die daar last van hebben natuurlijk. Reageer gewoon op de topic en anders geven ze dat zelf wel aan.
Bij mij mag je het sowieso doen 🙂
hee,

persoonlijk vind ik niet dat je teveel reageert op topics, maar je reageert op veel oude topics.. tevens reageer je ook onder ieder onderwerp op 1/2 topics, dan staat de hele home-pagina vol met je naam, het is niet storend, maar mensen kunnen dit wel als irritant ervaren, soms heb ik ook wel eens van mensen dat ze gewoon beter niet hadden kunnen reageren.. haha (soms heeft het geen toegevoegde waarde)
Superfijn om te lezen dat het forum je een beetje afleidt. Doe wat goed voelt, voelt het warm in je hart? Dan is het oké!
Wat mij betreft: Blijf lekker reageren meis! Je doet het hartstikke leuk! En je lijkt me een schat van een meid!
Daarnaast: Denk ook aan jezelf, want zelf heb je het ook niet makkelijk, zo te lezen in je topics. 
Gevoelens en gedachten verwoorden kan jij volgens mij heel goed, kan je die eigenschap hiernaast ook gebruiken als helpend voor jezelf?
Ga gewoon door met antwoorden, moet toch iemand doen ,haha
Badge +17
Het is prima. Besef alleen wel dat je regelmatig op oude topics reageert, waarbij je reactie eigenlijk geen nut meer heeft, omdat het bericht niet meer van toepassing is voor diegene. Had ik net ook in een reactie gezegd over het hardlopen met de 10 jarige ;)

Op oude topics reageren kan natuurlijk, maar houd er wel een beetje rekening mee dat je reactie nog wel nut moet hebben. 
Goedenavond,

Bedankt voor jullie positieve reacties!

Ik zal werken aan de minpunten en wens jullie allemaal een fijne avond!  ;-)

Liefs,meisje17

Reageer