pro ana sites

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje die heel graag af wilt vallen,ik ben echt een monster zo dik.. nu zit ik regelmatig op pro ana sites,kennen jullie nog sites? Ik ben nu ongeveer bij dag 3 van niet eten. Groetjes 123321

28 reacties

kan niemand me helpen??:(
hoi 123321 

ik was vroeger het zelfde als jij nu ik keek ook op die site's en ik viel ook af maar ik weerd er wel steeds ongelukkiger van. 
ik heb een vraag voor je heb jij problemen thuis of op school ? 
ik vraag dit omdat mensen die anorexia hebben doen het omdat ze een negatief zelfbeeld hebben en dat komt door misschien ooit gepest of iemand die heeft gezecht dat je dik bent en dat je er in bent gaan geloven. 

PS. als je er mee wilt stoppen en het lukt niet praat er met iemand over die je vertrouwd en vraag of hij of zij je dan kan helpen. 

PS. sorry ik weet geen andere site waar je op kan kijken. 

mvg. Kyraonice
hoii kyraonice
heel erg bedankt voor je reactie
jah.. ik heb indd dikke problemen thuis...
op school absoluut niet.. ik snijd me ook en val nu dus af.

groetjes 123321
Van gewoonweg stoppen met eten val je misschien wel af, maar het kan zeer ernistige fysieke problemen met zich mee brengen.
Als je wilt afvallen kijk je naar wat je eet en drinkt. Trek in Cola? Drink water of vruchtensap. Snack niet tussendoor en beweeg veel. Loop eens een paar keer in de week hard. Het vereist dicipline maar als je je vooruitgang in de spiegel ziet, doe je het graag.
hoii,
erg bedankt voor je reactie.
ik zou je tips zeker proberen maar hardlopen word lastig kwa knieen.
maar ik ben soort van verslaafd aan die sites ze steunen je daar zo goed enzo..

groetjes 123321
Hey!
Natuurlijk val je door die sites veel af. Maar het gaat echt de verkeerde kant op als je niet stopt met niet eten en die sites bezoeken. 
Je kan een eetstoornis krijgen door die sites. Alsjeblieft, stop ermee. Aan eetstoornissen kan je doodgaan. 
Als het je zelf niet lukt om te stoppen, vraag dan hulp.
Een goede manier van afvallen is meer sporten, minder snoepen en gezonder eten. Eet drie maaltijden per dag en groente en fruit.
Succes met alles <3 
Kusjes van Icantbetamed
PS: ik raad je aan om het boek 'geen weg terug' te lezen over Pro-Ana. 
hoii bedankt voor je reactie,
iedereen zegt dat ik de verkeerde kant op ga enz..
ik weet niet of ik ermee kan stoppen.. ben eerst druk bezig met stoppen met snijden en dus afvallen..

xx
Ik snap dat het super moeilijk is voor je, maar toch... 
Zoek anders hulp van een vriend/vriendin/familielid/psycholoog/docent of zo iets want alleen is het super moeilijk en stoppen MOET.
Veel sterkte, ik vind het super erg voor je...
een vriendin van me weet het alleen zij weet ook niet wat ze moet doen...
dankje xx
ik kan je niet stoppen van afvallen. maar de beste mannier om af te vallen is gezond eten geen tussen doortjes en sporten.
ik kan nu wel makelijk lullen want ik doe het zelf ook niet heb namelijk het zelfde probleem al jou maar ik hoop dat jij wel zo verstandig ben om gezond te doen. je maakt meer kapot dan je denk.

heel veel sterkte en liefde

xxx mij
hoii,
erg bedankt voor je reactie.
ik zou je tips zeker proberen maar hardlopen word lastig kwa knieen.
maar ik ben soort van verslaafd aan die sites ze steunen je daar zo goed enzo..

gelukkig zijn er heel veel andere oefeningen die je na vaak doen een paar kilo lichter maken. Buik- en rugspieroefeningen zijn hier goed voor. Je kan natuurlijk ook op een sportvereniging gaan. Volleybal is bijvoorbeeld goed voor je conditie (en strak zomer buikje) en je hoeft er niet lange stukken hard voor te rennen.

Ik zit zelf op roeien. Misschien kan je kijken of dat iets voor jou is.
heeejjxx
ik heb zelf ook anorexia..
ik heb het al best lang en ben iets van 55 kilo nu en ben 1.69. 
ik vind dat zelf veel te zwaar, maar ik ben naar een vertrouwings persoon gegaan, en die heeft uiteindelijk mijn moeder gebeld. Ik heb die vertrouwings persoon vandaag weer gesproken -ik had namelijk les van der- en zij dacht dat het goed met me ging, maar toen had ik der vertelt dat het nog steeds niet goed met me gaat en het eigenlijk juist alleen maar erger is geworden, dus nu moet ik volgende week bij haar langs komen voor een gesprek met haar, maar ik ben bang dat ze weer mijn moeder gaat bellen en gaat zeggen dat die de huisarts moet bellen, en dat de huisarts uiteindelijk zegt dat ik in een kliniek of what ever moet. maar mijn punt is, alsjeblieft stop er mee, het maakt je kapot geloof me en het maakt je leven heus niet leuker, als je eenmaal -ana-dun bent word je gepest met anroexia-patient en noem maar op en dat wil je ook niet. dit is ook de reden dat ik hulp ben gaan zoeken, en misschien moet jij dat ook doen, ten zij je denkt dat jij sterk genoeg bent om het alleen te stoppen, maar vertel het op zen minst aan je beste vriend(in) hij/zij heeft het recht om het te weten, en ze kunnen je vaak ook wel helpen.
xx loves Esmee xx 
Ik ben kort geleden ook begonnen.. Heb 1 keer tot nu toe me vinger in me keel gestoken. Succes en sterkte!
X
hey het is niet goed om niet te eten!!
je word er alleen maar slap van
ga sporten!
ga gezond eten!
heb vertrouwen in jezelf!
en je bent mooi! als je super slank bent vinden de meeste je alleen maar eng..
dusss ja veel beter dan anorexia
xx someone who will help you
Ik weet niet of je ***in strijd met forumregel 9*** al hebt gezien maar hier staan heel veel tips op. Ook lijsten met work outs en hoeveel kcal je daarmee verbrand. Hoop dat je er wat aan hebt. X
hoi, blijkbaar werd mijn reactie met die link als een slechte link opgepakt. maar ik bedoelde het gewoon omdat er tips op staan. ook tips voor ana dat weet ik, maar op die site zit ook een kopje met GEZONDE manieren af te vallen en gewoon een paar handige work outs. sorry als dit verkeerd is binnengekomen! excusses daarvoor 
Afvallen als je te zwaar bent is terug gezond worden. Niks eten is geen optie, dat is namelijk nóg ongezonder. Je lichaam heeft bepaalde stoffen nodig en moet blijven kunnen werken, voedsel kunnen verteren. Als je vaak niet eet, heeft je lichaam ook niks om te verbranden en áls je dan eens iets eet zal dit alleen maar moeilijker gaan. Afvallen doe je door: a) gezond te eten en 2) genoeg te bewegen, de hele dag door. Niet alleen in de avond een rondje hardlopen, neen, de hele dag wat meer bewegen. 
Hoi, 

Ik vind dat je hier zo nuchter in staat.
Zorg dat je geen anorexia krijgt.
Je kan het nu nog stoppen.
Van anorexia kan je dood gaan.
Lieverd toch,Ga toch eten.
Je moet opgroeien sterker worden.
Pro ana site's zijn of kunnen dodelijk zijn. 
Je krijgt de zwaarste tips mee.
Spreek hier over met met je ouders.
Stop met niet eten.
kus,
Ik ben kort geleden ook begonnen door hulp van pro ana sites.. Heb 1 keer tot nu toe me vinger in me keel gestoken. Succes en sterkte!
X
wil je niet zo'n reactie achter laten? Je helpt dit meisje hellemaal niet hoor je helpt haar juist de dood in. Met je stomme tip. Meid ik zou zeggen stop er mee. Je w maakt je leven verschrikkelijk als je hier mee door gaat. Want bij anorexia patiënten is er nooit een punt dat je eindelijk 'goed' zou zijn. Je bent mooi zo als je bent en je bent NIET dik. Als je echt niet met die sites kan stoppen moet je een programma istaleren dat proanna sites blokkeert. Vertel het je ouders ook maar want op een of andere manier komen ze er toch altijd achter.
Badge +17
Pro ana site's zijn echt niet goed voor je! Ze laten je op een verkeerde manier motivatie krijgen door af te vallen. Denk je dat een site goed bezig is door je te laten leren hoe je moet braken? Nee, deze site is slecht. Er zijn veel betere manieren om af te vallen, die zelfs makkelijker zijn. Bekijk daarom eens goed de schijf van 5 en zorg dat je de minimale hoeveelheid elke dag binnenkrijgt. Sport veel en eet weinig tussendoortjes. Zo is afvallen veel leuker en gezonder dan via pro ana site's. Als je jaren achter elkaar braakt, worden je tanden ook geel en dan kijk je later, als je ouder bent, terug op deze tijd. En wil je dat? Nee! Dus stop daarom met pro ana en zorg dat je op een gezonde manier weer fit wordt! 
Succes!
Hooo!' Wat jij nu doet is niet helemaal goed, dat je af wilt vallen vind ik echt heel erg goed van je, maar 3 dagen niet eten? Dat klopt niet helemaal. Je kunt ook gewoon minder eten dan eerst. Stel je voor als je normaal 3 frikandellen op 1 dag eet en je eet er nu 1 dan val je ook af, en je kunt alsnog lekker eten. En als je dan tegelijkertijd ook nog water drinkt inplaats van al doe ongezonden dranken, en nog meer sport komt het helemaal goed met jou! Zet hem op hea!! Je kunt het!
Hoi,

Zoals de vele anderen die hebben gereageerd al zeggen: pro-ana site's zijn ontzettend slecht voor je!! Je MOET er echt mee stoppen, want het verwoest je leven, ondanks het feit dat je denkt dat ze je juist helpen.. Ik kan uit ervaring zeggen dat de tips die op die site's staan vele organen kunnen verwoesten en je kunt er, zoals je waarschijnlijk wel weet, dood aan gaan... Ga i.p.v. deze site's te bezoeken gewoon eten en kijk zo min mogelijk naar het aantal calorieën, etc. Dat werkt alleen maar averechts! Eet gewoon drie maaltijden per dag en snoep zo min mogelijk, tussendoortjes kunnen heus wel, maar eet dan i.p.v. een koek of chips wat fruit of yoghurt, dat is lekker en ook nog eens gezond! Verder genoeg bewegen, maar wel op maat aan de hand van wat je eet, zodat je ook nog genoeg calorieën in je lichaam overhoud. Verder genoeg water drinken en geen frisdrank, water reinigt je lichaam, waardoor je afvalt en het is ook nog eens een stuk gezonder dan frisdrank. Verder helpt groene thee ook goed xD

Succes!

xx
Hey,
Dat rpo ana sites slecht zijn heb je nu waarschijnlijk al honderd keer gehoord
en diep van binnen weet je dat misschien ook wel
als je af wilt vallen bedenk dan eerst gied waarom. Is t echt nodig? Het mode beeld van deze tijd zij. Te dunne. Meisjes. Dat is echt moet gezond! Echt niet
probeer gezond te eten. A,s je dat neit alleen kan, vraag dan hulp
zijm er mensen met wie je over afvallen en gezond eten kan praten?
kus,
ik heb hetzelfde 
ik wil heeeel graag dun zijn en het klinkt stom maar ik wil anorexia
een vriendin van me is me aan het helpen om er van af te komen. ik zal het zelfde doen en proberen te stoppen. beetje late reactie maar idk

Reageer