Vraag

Ouder van vriend gaat me aangeven op school

  • 29 November 2017
  • 9 reacties
  • 438 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Iedereen van mijn klas zegt dat ik de Führer/ Adolf Hitler ben van de school ze sturen me dan oook foto's enzo van hitler soms grappige. Maar ik heb dus een groep gemaakr voor de hele klas en die noemt ✡Joden!✡??groetjes Hitler?? ( ik ben er zelf uitgegaan. Nu is het probleem een ouder van een vriend is erachter gekomen dat ik die groep heb gemaakt en die gaat dat binnekort zeggen tegen onze leerkracht(en). Wat moet ik dien? Ik heb wel alle foto's/video's in een veilige map gezet dus ja wat moet ik doen als die ouder van me vriend da gaat zeggen??

9 reacties

Naast het feit dat het een probleem is op sociale media en school er naar mijn mening niets mee te maken heeft , lijkt het mee meer dat ze jou pesten.
Overigens is er van uitgaan dat degene die een groep aanmaakt controle heeft over het gedrag van mensen in de groep vrij naïef.

Zou je dit misschien bij je mentor kunnen melden?
Volgens mij is het dan wat lastiger om jou de schuld in de schoenen te schuiven als jij zelf er iets aan probeert te veranderen.

En aangezien mensen er waarschijnlijk iets over gaan zeggen:
Het kan dat mensen grappen maken over en met Nazi's , maar dat geeft niet aan dat zij het OK vonden wat er gedaan werd.
Houston i think you have a problem
Ten 1ste ik word niet gepest ik maak de grapjes over de nazi's/Adolf Hitler. Ten 2e ik heb mijn hele klas in een groep gezet met de naam joodjes en ben er zelf uit gegaan omdat iedereen me Hitler noekt dus ik dacht ik ben geen joodje en het boeitnme niet hoe ze me noemen. Ten 3e zie ten eerste
Ow ja en wat moet ik doen als mijn leerkracht me gsm afpakt en de code's vraagt en me gsm doorzoekt??? Voor bewijs dat ik racisties ben tegen joden enz en dat ik een Hitler imitator ben?
Misschien kun je iets van een "Applock" downloaden zodat het lastiger is om bij jouw bestanden en apps te komen, maar een leraar mag dat voor zover ik weet niet doen.
Als ik het goed heb mag je dat simpelweg weigeren sinds het jouw bezit is en je ook niet verplicht bent om iemand die "slechts" een leerkracht is jouw codes te geven.
Dankje app lock had ik al over nagedacht? maar toch bedankt!
sorry hoor maar als je grappig wil doen over Hitler enzo snap ik dat ze je gaan aanklagen en is dat misschien ook wel terecht

Reageer