Op zoek naar hulp

  • 19 June 2020
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo. Ik ben op zoek naar een man die op de filmnieuws website Filmtotaal een account heeft.  De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forum regel 6.  Hij houdt van films, series, games, boeken, sciencefiction en geschiedenis. Ook is hij heel intelligent en daarom wil ik hem zoeken. Ik maak me namelijk zorgen over een aantal dingen en ik hoop dat hij mij meer hoop kan geven. Weet iemand hoe ik hem kan vinden?

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6


7 reacties

Ik heb even de site bekeken en ik denk niet dat je contact op kunt nemen met deze gebruiker.
Waarom wil je dat doen?
Er zijn namelijk zat mensen waar je je problemen bij kwijt kunnen, zoals het forum waar je nu al op zit, dus wat maakt deze gebruiker zo bijzonder?

Ik heb even de site bekeken en ik denk niet dat je contact op kunt nemen met deze gebruiker.
Waarom wil je dat doen?
Er zijn namelijk zat mensen waar je je problemen bij kwijt kunnen, zoals het forum waar je nu al op zit, dus wat maakt deze gebruiker zo bijzonder?

Hij is heel intelligent en daarom moet hij mij problemen oplossen!

Wat zijn deze problemen dan?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat er hier ook wat zeer intelligente forumgebruikers jou kunnen helpen. 

Wat zijn deze problemen dan?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat er hier ook wat zeer intelligente forumgebruikers jou kunnen helpen. 

Wie dan?

Hallo Johan2002 :)

Qua intelligentie heb ik wel een redelijk niveau. Ik heb ooit (3 jaar geleden) een IQ-test gedaan en heb daar 130 op gescoord. Maar vertel over je probleem.

-TheMightySlayer <3

Hallo Johan2002 :)

Qua intelligentie heb ik wel een redelijk niveau. Ik heb ooit (3 jaar geleden) een IQ-test gedaan en heb daar 130 op gescoord. Maar vertel over je probleem.

-TheMightySlayer <3

Ik maak me ernstige zorgen om eugenetica richting autistische mensen. Ik vind dat ze ook hun zaad mogen doneren. Bent u het daarmee eens?

Hallo Johan2002 :)

Ik kijk er op verschillende manieren tegenaan. Aan de ene kant vindt ik dat zij die vrijheid mogen hebben en niet achtergesteld mogen worden op de rest van de neurotypische bevolking, ook is ASS in sommige gevallen juist een gave, ik heb zelf ASS en voor mij is het niet bepaald erg. Maar aan de andere kant zijn er ook kinderen met ASS die nadelige ervaringen krijgen zoals verminderd sociaal contact en mogelijk gepest kunnen worden door neurotypische bevolking. Ook is de samenleving in veel gevallen niet ingericht op ASS maar meer op de neurotypische bevolking, er komen gelukkig wel steeds meer plekken (denk aan speciale scholen, speciale werkplekken, etc) die Dus ik heb er een dubbelzijdig gevoel bij.

-TheMightySlayer <3

Reageer