Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Op internet vrienden vinden, kan dat?

Haii, ik ben meisje van 13.

Ik was heel lang verslaafd aan een spel, en dat spel was ook online. Je had dan een eigen poppetje enzo.
Toen leerde ik een echt aardig meisje kennen, we begonnen op het spel rond te hangen, samen trainen. 

En na ene paar maanden zouden we elkaar ene brief schrijven, entoen had ik haar ontmoet ;3 *met ouders hoor,*

en ik ken haar nu al 2 jaar, byna 3 jaar.

Duws ik wou even zeggen dat je ook aardige mensen op het internet kan vinden, jullie ook?

Gewoon misschien leuk topic om te weten van elkaar ;3

BaiiBaiis

NoJokeHeree

14 reacties

fijn dat je iemand via die weg *en ook veilige weg door met ouders erbij af te spreken* hebt gevonden.
zelf heb ik er geen ervaring mee. maar ben wel benieuwd naar andere verhalen.
vind het leuk om te zien dat er ook goede contacten op internet kunnen ontstaan.
zelf heb ik tijdje met iemand ge-emailt maar nooit echt afgesproken. zou dat ook niet durfen.
we hebben het daar ook nooit over gehad ofzo. maar in die zin was zij een aardig persoon op internet 😉
ik heb zelf ook internet vrienden maar ik zie ze nooit in het echt zo  kan je gewoon praten zonder te schamen en kan je het overal over hebben
Ik heb m'n beste vriend ontmoet via internet.^^ We woonden in dezelfde stad dus toen we zo'n 400 e-mails hadden gewisseld, en een paar brieven hadden geschreven hebben we afgesproken. Nu houden we nog steeds voornamelijk contact via e-mail, maar we doen ook vaak samen leuke dingen, logeren bij elkaar, en we zijn zelfs voor 6 dagen op vakantie geweest. ^^
ik ken ook heel veel mensen van een spel en van die spel heb ik ook een forum dus dan bespreken we ook een datum waar we elkaar ontmoetenen zo ontmoeten we elkaar 1 keer per jaar
Haii, ik ben meisje van 13.

Ik was heel lang verslaafd aan een spel, en dat spel was ook online. Je had dan een eigen poppetje enzo.
Toen leerde ik een echt aardig meisje kennen, we begonnen op het spel rond te hangen, samen trainen. 

En na ene paar maanden zouden we elkaar ene brief schrijven, entoen had ik haar ontmoet ;3 *met ouders hoor,*

en ik ken haar nu al 2 jaar, byna 3 jaar.

Duws ik wou even zeggen dat je ook aardige mensen op het internet kan vinden, jullie ook?

Gewoon misschien leuk topic om te weten van elkaar ;3

BaiiBaiis

NoJokeHeree

welk spel is dat? 
ik ben ook verslaafd aan een virtueel spel; camwijs.nl (d.w.z. wees wijs wees camwijs).
ik heb daar ook een bff! :D 

Gr. nozieva
Ik had veel contact met een jongen, helaas door alle drukte babbelen we niet meer zo vaak. Momenteel kennen we elkaar al zes jaar, behoorlijk. Ooit was het de bedoeling om af te spreken, waarom hebben we dat niet gedaan? Nou, als je elkaar ziet is de vriendschap ook opeens anders. Je wilt elkaar dan in het echt weer zien, en niet op dat spel.
Ik heb mijn beste vriend via een Jonas Brothers-hyve leren kennen. Ik ken hem al 3 jaar en hij bleek homo te zijn!
Ik heb hem helaas nog nooit ontmoet vanwege lange afstand maar ik weet dat hij echt is. We whatsappen elke dag en we kennen elkaar al bijna 4 jaar 🙂
met de ouders erbij is wel veilig! goed gedaan!
Mijn broer heeft zijn (nu-) vrouw ontmoet op internet! Dus ja, het kan de goede kanten op gaan!
Ik zelf  heb op een forum een hele aardige jongen ontmoet en ik heb nog nooit zoveel kunnen vertellen aan iemand, en ik iken hem nu al best wel erg lang en hij heeft nog geen rare dingen gedaan, dus ik hoop dat hij een soort van "echt" is, en misschien dat ik hem ooit nog ga ontmoeten :)
Ik geloof wel wat van de goede dingen van internet 😃
Mijn broer heeft zijn (nu-) vrouw ontmoet op internet! Dus ja, het kan de goede kanten op gaan!
Ik zelf  heb op een forum een hele aardige jongen ontmoet en ik heb nog nooit zoveel kunnen vertellen aan iemand, en ik iken hem nu al best wel erg lang en hij heeft nog geen rare dingen gedaan, dus ik hoop dat hij een soort van "echt" is, en misschien dat ik hem ooit nog ga ontmoeten :)
Ik geloof wel wat van de goede dingen van internet :D

ik ook heb een meid op deze site ontmoet om een ander te helpen maar van deze site  en ik ben nu op haar  dus ja er zijn veel goede mensen op internet te vinden
http://forum.kindertelefoon.nl/relaties-liefde-31/jongen-verkering-vragen-4323/#post37587

Cool 
ik spreek wel eens mensen online maar nooit echt iets van een vriendschap uitgegroeid, maar goed ik vertrouw mensen meestal niet dus ik ben dnek ik niet het beste voorbeeld ;)
wel echt cool dat zoveel mensen wel iemand op positieve manier hebben gevonden 🙂
kijk uit hoor niet te veel maken er zijn ook viezerikken op het internet

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen