online vrienden

  • 23 November 2019
  • 7 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal,

 

ik ben op zoek naar iemand die met mij lekker wil kletsen over het leven en waar ik advies aan kan vragen. en die ook dingen aan mij kan vragen. zo iets als een bff van dan online. het liefts iemand van 15/16/17, jonge of meisje of wat dan ook maakt niet uit. ook als je jonger of ouder bent maakt echt niet uit.

ik hoop dat er iemand is die ook iemand wil om gezellig mee te kletsen.

hoe we gaan kletsen geen idee.

ik denk hier door of misschien heb jij wel een idee!

 

ik hoor het graag!!!!

 

liefs en kusjes van mijxxxx


Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi girlygirl, 

 

Wil je er op letten dat het niet toegestaan is om contactgegevens uit te wisselen op dit forum? We vinden het belangrijk dat iedereen hier anoniem is. 

 

Groetjes, 

 

Feline van De Kindertelefoon

Hoi girlygirl, 

 

Wil je er op letten dat het niet toegestaan is om contactgegevens uit te wisselen op dit forum? We vinden het belangrijk dat iedereen hier anoniem is. 

 

Groetjes, 

 

Feline van De Kindertelefoon

owjaa  is goed!!

Hoi

 

Hoewel je op het forum geen contactgegevens uit mag wisselen, kan je hier absoluut terecht met vragen. Ook kan je zelf advies geven. De thema’s waar je het over kan hebben zijn vrijwel onbeperkt, en aangezien je op het forum anoniem bent, kan je er gerust je diepste geheimen kwijt. 

 

Groetjes

Kenshin

Hallo girlygirl :)

Ik heb online vrienden via games maar ik neem niet aan dat jij gamed of als dat wel zo is dan kun je altijd daarmee vrienden proberen te zoeken. Je kan ook met iemand DMen via Insta of andere sociale media.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge

Hoi Ik wil wel vrienden zijn ik ben 13 jaar! 

Badge

Ik zou wel vrienden willen zijn alleen weet nie hoe mag je me insta ofzo niet geven ( me vorige rea is verwijderd hierdoor) 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allemaal,

 

zoals Feline van de Kindertelefoon hierboven al had uitgelegd, is het inderdaad niet de bedoeling dat er op dit forum contactgegevens worden uitgewisseld.

Er zijn inmiddels een aantal goede tips van anderen gekomen, dus ik ga dit topic nu sluiten.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon