Online vrienden

  • 15 May 2019
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
If speelde vaak minecraft met mijn online vrienden en toen dacht ik van laten we een keer afspreken ergens dus dat deden we we spraken af en toen zag ik op de afspreek 2 kinderen van mijn leeftijd maar er kwam ook een oudere man van 40 aanlopen dat bleek dus ook een van de mensen te zijn met wie ik elke dag praten dat vond ik heel erg apart. Later heb ik hem niet meer gesproken.

4 reacties

Zo vreemd is dat toch ook weer niet? De game wereld is enorm groot, en er is geen leeftijdsgrens. Ik snap dat je zelf en de forumgebruikers het raar vinden als er ineens een 40 jarige op komt dagen, maar hee, je gament wel samen met die gast. En als hij daar heel normaal doet, waarom is dat dan vreemd?

Ik stream games op Twitch, en heb een eigen team de mensen daarvan zijn bijna allemaal ook ouder dan 20, is dat dan ook vreemd? Lijkt me niet. Zolang je maar plezier hebt.

Ik zou zelf deze oudere man niet buitensluiten. Je gament veel met hem, en daar ging het allemaal goed. En nu je hem hebt ontmoet en hij een stuk ouder is, klopt het ineens niet meer. Spreek juist vaker af met dat soort mensen. Of praat er over, en vertel hem dat je niet verwachte dat die zoveel ouder was. Misschien heeft deze meneer al kinderen. Niks vreemds aan.

Spookyzx.

Oja, alleen afspreken met hem nu je nog niet veel over hem weet is weer niet zo'n goed idee.
Reputatie 2
Badge +1
Beste @14 jarige jongen,

Een beetje apart inderdaad dat er een 40-jarige man tussen zit. Het is natuurlijk wel zo dat er ook veel volwassene zitten op online gaming. Wist deze man jullie leeftijd? Als advies geef ik je mee let heel erg op met wie je praat en doe een beetje onderzoek. Laat als je met iemand afspreekt van het internet het altijd aan iemand weten. Spreek op openbare plekken af en neem ook gewoon een vriend of vriendinnetje mee. Dit alles is erg verstandig en belangrijk voor je veiligheid. Je kan nog afspreken aken je dat leuk vind met die andere kinderen, maar die man zou ik verder met rust laten en het alleen houden op gamen.

Hopelijk heb je hier iets aan,

Groetjes,
JustMyLovelyAdvice
Hoi

Je had een afspraak met je Minecraftvrienden, waarbij onder andere een man van 40 op kwam dagen. Dit had je niet verwacht, en inmiddels heb je hem niet meer gesproken.

Zoals Ikblijfanoniemxx zei, kan je ervoor kiezen om enkel met je leeftijdsgenoten af te spreken. Dat de man van 40 een stuk ouder is dan jullie hoeft niet per se te betekenen dat hij slechte bedoelingen heeft, maar ik kan me voorstellen dat je liever omgaat met mensen van jouw leeftijd.

Wist deze man hoe oud jullie waren? Heeft deze man weleens beweert jonger te zijn?

Groetjes
Kenshin
Ik zou alleen met die andere 2 vrienden om blijven gaan en het hebben met hun over die 40 jarige man.

Reageer