Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Online bedreigd

vroeger was ik nog een vrolijk meisje maar dan wel heel erg alllen
het ene pesten naar het andere word me veel te druk . dus ging ik maar online . ik vond er aardige mensen die me willen helpen . ik vond ze aardige . maar ookal heb ik veel boeken gelezen over het internet . toch ben ik zelf in een van de vallen getrap . ik weet hoe het komt . Door al dat gepest . nu ben ik nog steeds bang dat hij mij gaat grijpen ik word nog steeds bedreigd als ik nooit werd gepest was dit nooit gebeurd

7 reacties

Hoi.

Ten eerste alle mensen die je NIET kent verwijderen/blokkeren.
Zoals Melissa ook zegt: VERWIJDER (en blokkeer) alle mensen die je niet kent. Misschien is het wel beter om een NIEUW msn-adres aan te maken. Dit kun je eenvoudig op hotmail.com doen. Als je daarna nog begreidingen ontvangt van mensen kun je dit het beste aangeven bij de politie en het te vertellen aan je ouders over de bedreigingen!
Ik zou ook een nieuw email adress aanmaken, en dan alleen mensen die je persoonlijk kent daarop toevoegen,
Dan kun je als je evengoed online nog andere mensen wil leren kennen deze op een ander email adress zetten 😉
Internet, het is een zegen maar ook een zonde. wat je op internet blijft er voor altijd op staan!!!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png dus kijk goed uit. als je vermoed dat iemand fout is verwijderen & blokkeren!
weet je wel hoe erg internet is? ik had een keer o peen online game een jongen van 18 ontmoet die zei dat hij een meisje was, en het was ook een pedofiel en hij zei allemaal vieze dingen enzo en ik grijp jullie die bullshit allemaal kijk uit internet kan levensgevaarlijk zijn
Waar moet het heen met de wereld met al die gestoorde/vieze mannen!
als je online wordt bedreigd moet je de chat kopieren en naar de politie gaan
doe het veiligen blijf leven succes er mee

xxx cinar

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen