Vraag

omegle veilig?

  • 16 March 2023
  • 9 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Is omegle veilig? 


9 reacties

Badge

Ik vind van niet,

ik mag het ook niet van mijn ouders, omdat er ook rare mensen opzitten,

ik had een keer omegle gedaan met een vriendin, en er was dus een meneer, iets in de 50+ met een handoek,ja….
Dus ik vind zelf van niet:)

Ik denk dat je het met je ouders moet bespreken, of op internet opzoeken.

Van Koala🐨

Reputatie 4
Badge +3

Nee daar wil je zeker niet op komen,behalve als je graag naakte oude mannen, hele vieze dingen wil zien of gwn het wil dat iemand ineens je hele adress opnoemt.. 

Trust me de meeste zooi daar wil je echt niet zien. Ik zag een keer iemand een kat vermoorden het was oprecht verschrikkelijk 

Reputatie 1
Badge

Hey,

Omegle is niet veilig. Ik zit er echt heel soms op als ik me verveel maar ik kom heel vaak vieze (oude)  mannen tegen.

Als je op Omegle gaat deel dan geen informatie over jezelf aan andere. Ook al denk je dat het iemand is die je kan vertrouwen, is dat vaak niet zo. Het beste is dat je gwn niet op die site komt. Je mist niks.

groetjes,

kaasje🧀

Badge

Omegle is niet veilig voor privacy, beelden zijn ongepast en afschuwelijk, en er zitten voornamelijk veel vervelende gebruikers op. De website is niet geschikt en niet veilig voor kinderen en jongeren.

Nee is niet echt heel veilig, heb er weleens met een vriendinnetje op gezeten maar snel weer weg gedaan omdat er eigenlijk alleen maar vage gasten zitten.

Reputatie 4
Badge +2

nee, ik zou er niet op gaan te zij je serieuze trauma’s op wil lopen met rare predatory mannen.

Reputatie 7
Badge +17

Omegle moet je niet aan beginnen. 9 van de 10 keer kom je alleen maar creepy oude mannen tegen.

Badge

Nee, je kan één kleine Chrome extensie downloaden en ik je kan iemand zijn IP adres zien. Dat kan iedereen super makkelijk doen. 

Reputatie 7
Badge +9

Zitte gare mensen pik, zou het nie doen tenzij je met heroine junkies in contact wil komen

Reageer