Vraag

omegle

  • 28 November 2019
  • 8 reacties
  • 2894 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van bijna 15. Ik zit vaak op omegle, bijna elke dag. Soms stuur ik ook naaktfoto's via snapchat. Ik heb ook 1 jongen die ik al een paar weken heb op snap van omegle en ik stuur bijna elke dag naaktfoto's. Is dit slecht? 


8 reacties

Hoi,

Ik ben 16 en ik ging ook op omegle. Ik had zelf ook een keer een naaktfoto gestuurd op snap, maar toen had die jongen het gescreend zonder dat ik het kon zien (weet nog steeds niet hoe). Hij had het naar zijn vriend gestuurd die mij ineens ging snappen voor nudes. Sindsdien ben ik er mee gestopt.

Het is niet slim om nudes te sturen, maar als je het toch gaat doen dan zou ik een apart snap acc maken en je gezicht niet fotograferen

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

xx

Hallo Een meisje :)

Het is niet echt heel erg slim inderdaad om nudes te sturen aan mensen die je niet kent. Je kan altijd een kwaad iemand treffen die dat wil gebruiken om jou te ge(mis)bruiken.

-Dr8gon99

Heey meisje wil je een x met mij snapen

 

Heey meisje wil je een x met mij snapen

 

Ten eerste mag je GEEN contact zoeken met kindertelefoon forum gebruikers, ten 2e denk ik dat @Een meisje niet nog meer naaktfoto's wil sturen, als je daarop uit bent. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Justiii2580,

 

zoals fiedel hierboven al zegt, is het inderdaad niet toegestaan om contact met elkaar te zoeken of contactgegevens uit te wisselen. Wij vinden het erg belangrijk dat iedereen anoniem is op het forum.

Lees nog even goed de forumregels door via deze link: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Er zijn speciale apps waarmee je een screenshot / schermopname kan maken zonder dat de ander dat ziet. Ik heb er 1 alleen die gebruik ik voor als ik bijv. iets leuks op iemands insta zie staan (Ik kan geen screen maken op insta).

hoe kan ik deze topic verwijderen?  

 

Reputatie 1
Badge

Omegle.com is niet bedoeld om seksuele dingen op te doen. 

Reageer