Nog geen mobiele telefoon?

  • 12 April 2018
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 13 jaar en ik heb nog geen telefoon. Ik zou er alles voor doen om er een te kunnen krijgen. Maar ik heb zeker niet genoeg geld. Wat moet ik doen? :?

4 reacties

Kun je wat met jouw ouders regelen?

En voor welk bedrag zou je een telefoon aanschaffen?
Reputatie 2
Badge +9
Je zou aan je ouders kunnen vragen of je een telefoon mag.

Gelukkig voor jou kun je al een telefoon kopen vanaf €80 euro vgm. Wil ik niet zeggen dat het een fantastische toestel is, maar iedereen begint klein toch? Me eerste telefoon heb ik gekocht voor+/- €100,- .

Als je uiteindelijk op je 14/15 gaat werken (als je dat wilt ofc) dan kun je een duurdere telefoon kopen.

Daarnaast zou je je ouders heel lief kunnen aankijken of die willen mee betalen aan je eersts telefoon.

Gr:Mr.S
Reputatie 2
Badge +9
Oh en als toevoeging. Kun je kiezen voor een telefoon met abonnement. Je betaald dan 1 mailg een hoog bedrag (hoe hoog ligt aan de telefoon) en dan betaal je elke maand ook een bepaald bedrag. Mijn ouders betalen mijn abonnement nog. Dus dat scheelt ook weer. En zo duur is een abbo tegenwoordig niet meer voor €10,-/per maand heb je al een mooie bundel.

Gr:Mr.S
Hoi hoi,

Een telefoon hoeft niet perse duur te zijn!
Het ligt er volledig aan wat je er op wilt hebben.
Mijn beste vriend is al blij met maar 3 apps en wat foto's en dan kan je het al heel erg goedkoop aanschaffen.
Ik persoonlijk zou dat niet kunnen, maar smaken verschillen en het nut van een telefoon kan ook verschillen.

Het is niet heel gek dat je nog geen telefoon hebt maar het is wel fijn om er 1 te hebben.
Misschien kan je de pluspunten van een telefoon opschrijven en aan je ouders laten lezen?
Ik kreeg eerst een telefoon voor de veiligheid en ik denk ook wel dat jou ouders je veilig willen hebben.

Misschien kan je een baantje nemen of even sparen met je zakgeld?
Het duurt misschien wel een aantal dagen ( verschilt van wat voor telefoon je wilt hebben) maar dan heb je ook wat!

Als je een telefoon aan gaat schaffen wil je dan wel aub goed naar de site?, kijken want er kan veel fout gaan met online betalen.

- Tweedehands en refurbished telefoons zijn veel minder duur en toch nog wel mooi!
- Je kan misschien een abonnement nemen en daar door je telefoon af betalen.
Sommige telefoon providerslaten je maar 8 p/m betalen dus dat is erg te doen maar het duurt dan wel iets langer voordat je m hebt.
- Vraag geld of die telefoon voor je verjaardag? etc

Succes!

Groetjes van Maii:P

Reageer