Nieuwe mobiel!

• 8 september 2016
  • 4 reacties
  • 501 Bekeken

Haii,

Ik wil binnenkort een nieuw mobiel kopen, ik heb al even rondgekeken wat er allemaal was. Maar het zijn er zoveel dat ik niet kan kiezen. Deze telefoons leken mij wel wat: *(waarschijnlijk heb ik heel veel namen fout geschreven LOL)
-General Android Mobile One
-Wileyfox Spark Plus of X
-Huawei p8 lite
-Meizu M3 note

Misschien hebben jullie nog meer suggesties, ik zou graag een vingeragdrukscanner willen maar mijn mobiel moet onder de €200,- blijven. Er moet wel een beetje een goede camera inzitten en minimaal een scherm van 5.0 inch.

Xx

4 reacties

Ik zelf heb de Elephone M2, 110€ Razendsnelle telefoon, Erg goede camera wat mij betreft. 5,5 inch full HD scherm wat erg helder is, 32 GB opslag 3 GB ram geheugen dus multitasken is n eitje.. Vingerafdrukscanner natuurlijk 😉. Jammer genoeg wel Android 5.1 maar is prima mee te leven aangezien het nog niet zo heel oud is.

- aangepast door de Kindertelefoon, link naar website verwijderd wegens forumregel 8.-
Oeh erg toevallig ben ik ook opzoek naar een mobiel onder de 200 euro. Heb zelf nog niet echt goede gevonden. (Ik kijk ook veel naar 2dehansies)
KIJK OP TWEAKERS! Hebben ze hele goede aan bedieningen. Kijk wel goed naar de beoordelingen over de verkoper, als je dat doet kun je het best wel vertrouwen!
Hoi,
ik raadt de acer liquid z530 aan. 5 inch beeldscherm, goede camera en een goede selfie camera. allebei 8mp front/back.
hij kost als je de duo neemt 145 euro. je krijgt er ook een gratis lebara prepaid kaart bij!

Reageer