Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Nepaccount op Hyves en Twitter ontdekt

• 28 mei 2012
  • 9 reacties
  • 816 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heeei.
Ik denk dat de meeste mensen van jullie niet weten wat het is maar ik heb dus zo'n nephyves : RPG en daarbij had k twitter gemaakt..en k ging kinderen uit mijn klas volgen.
Alleen nu weet iedereen dat ik het ben..En ik schaam me er zo erg voor.
iemand hulp?
x

9 reacties

verwijder het. kunnen ze je ook niet meer lastig vallen. of maak een andere en niet zo opvallend.
Waar schaam je je eigenlijk voor . vind je dat meiden geen spelletjes mogen speelen ?
het is niet erg om mensne te volgen maar doe het niet te opvallend. anders gaan ze aan je ergeren.
Role Playing Games?
Ook bekend als rollenspel?
en wat zeggen ze?

eigen schuld dikken buld
Heeeii,
Het is dan misschien beter dat je dit account verwijderd en gewoon net doet of dat je nergens vanaf weet.
misschien is het de volgende keer wel beter dat je geen kinderen uitje klas gaat volgen want dat is wek heel opvallend.
veeel succes ermee!
Xxxxx.
Ik doet dit spel ook 🙂.
Badge +17
Ik reageer lekker laat, maakt mij niet uit.

Ik weet natuurlijk dat Hyves niet meer bestaat, maar je had het account meteen kunnen verwijderen toen ze opmerkingen naar je maakten. En waar schaam je je voor? Als jij spelletjes wilt spelen, doe je dat, dat maakt verder niets uit. Dat is niets om je voor te schamen.
Ik heb ook RPG gedaan op hyves. Maar je hoeft je er niet voor te schamen. Mijn vrienden reageerden juist leuk toen ik het vertelde

Reageer