Negeren van berichten

• 30 december 2016
  • 6 reacties
  • 1425 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey! Je kent het vast wel: iemand die je negeert op Whatsapp, Messenger,...
Nu, hoe zorg je ervoor dat die persoon je niet meer negeert op een al dan niet grappige manier zoals bv. 'Het is duidelijk dat je ontvoerd bent door buitenaardse wezens. Ik hoop dat ze er net zo uitzien als Brad Pitt en niet van die lelijke groenen. Wanneer je weer bent teruggekeerd op aarde moet je me direct bellen. Ik heb een belangrijke vraag voor je.' ?
Misschien er even aan toevoegen dat die persoon en ikzelf elkaar niet zo super goed kennen.
Schrijf even wat jouw ervaringen zijn of hoe jij dit zou oplossen.
Hopelijk helpt het me!
PS zeg niet dat die persoon me gewoon niet leuk vindt en dat ik het er zo maar moet bij laten! Heb ik niks aan.
Groetjes

6 reacties

Ik zelf maak dit soms mee en als hij/zij weer tegen me praat dan ga ik meestal in het russisch praten of een andere taal om ze te irieteren

Maar in die gevallen dat ze niet reageren hebben ze gewoon ff geen zin
Hee, soms hebben mensen even geen zin om te praten/tegen jou te praten, om ze dan te gaan irriteren met zulke berichtjes lijkt me niet erg verstandig. Als ze graag met je willen praten komen ze vanzelf wel bij je terug.
Hey,

Weet je waarom je genegeerd word?

Als ik zelf weleens niet reageer op een bericht is dat of omdat ik niet denk dat er een reactie van mij verwacht word, of omdat ik er op dat moment geen tijd voor heb.
Dus misschien heeft diegene weinig tijd of verwacht die ander niet dat die hoeft te reageren. Een berichtje van 'hey, please ff wat laten weten' kan genoeg zijn.
Wil die ander niet praten praat diegene toch wel niet tegen je. Maar je kan wel ff laten weten dat jij he top prijs stelt dat die ander snel reageert.

Liefs,
Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Het kan ook zijn dat diegene geen tijd had, per ongeluk op je bericht drukte, of van 'doe ik later'. Dan vergeet het persoon het bericht.
In zo'n geval, wat me best vaak overkomt, stuur ik gwn een vraagteken. Dan krijg is normaal antwoord en van 'sorry, vergeten'.

Als je het gevoel hebt dat diegene zo'n grapje waardeert, vind ik 'm best leuk. Vergeet alleen geen smileys die duidelijk maken dat het een grap is!

Gr. Pin
Badge +1
je kan ook een vraagteken sturen misschien krijg je dan wel antwoord.
zeg gwn iets van: je negeert me zo hard dat ik begin te twijfelen aan mn eigen bestaan.
of: ik ga er vanuit dat je niet op mijn berichtjes reageert omdat je graag wil dat ik er nog 30 stuur.

Reageer