Vraag

Muziek! (Tøp |-/)

  • 10 June 2018
  • 7 reacties
  • 291 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeey ik wil vrienden worden met mensjes die van muziek houd. En dan hopelijk zijn er een paar die van Twenty One Pilots, My Chemical Romance en Panic! At the disco en die coole band houd, mag natuurlijk ook andere haha ga je gang!!??

7 reacties

Van alle bands heb ik nog nooit gehoort naar ik hou echt gigantisch van muziek en bem er dagenlijls mee bezig
Hey,
ik luister ze alle 3! Ik luister ook nog paar andere bands, misschien ken je ze, paramore, cobra starship, the academy is, fall out boy en no doubt!
Groetjes,
flowingroses
Hey,
ik luister ze alle 3! Ik luister ook nog paar andere bands, misschien ken je ze, paramore, cobra starship, the academy is, fall out boy en no doubt!
Groetjes,
flowingroses


Heeey haloo ?? duss ha hoe is hettt?
Heeeey
ik luister ook naar ze allemaal, maar MCR niet zoveel. Ik luister ook naar All Time Low en Fall Out Boy! Op insta zijn wel heel veel mensen enzo in fandoms. Dus daar kun je wel vrienden etc. vinden? Aangezien je hier toch niet contactgegevens kunt uitwisselen
My Chemical Romance en Panic! At The Disco zijn geweldig!! 😍😍
Hoi!

Wat fijn dat je zo van muziek houdt! 😉
Ik denk dat je misschien mensen met een gelijke muzieksmaak kunt vinden door naar fanpagina's/fanaccounts van deze favoriete artiesten te gaan?
Want zoals @Tandpasta al aangaf is het hier niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen.
Ik ben de laatste tijd helemaal obsessed met AJR
ik denk mensen die fan zijn van Twenty One Pilots zullen hun muziek ook wel waarderen

Reageer