Moet ik het aan mijn ouders vertellen?
A
Mensen help! Ik heb een geheim.... nou ja, al mijn vriendinnen en mijn zusjes weten er van maar mijn ouders niet! Ik ben verliefd.... op iemand uit België.... we hebben elkaar ontmoet via instagram maar nog nooit echt gezien! Ik durf het niet te vertellen want ik weet zeker dat ze gaan flippen en zich zorgen om me maken!! Wat moet ik doen!? Ik weet het niet meer.....
A
Ik had precies hetzelfde
A
Ik heb zoveel problemen gehad achter internet.. zoveel!
Probeer er niet zo ver in te gaan, geen naaktfoto's sturen of iets. Want ze kunnen altijd doorgestuurd worden.
En foto's en informatie BLIJFT op internet.
Ik heb daar een goede reden voor, als je ruzie met hem krijgt heeft hij veel informatie van je.
Hij kan dat op een site zetten en doorgeven en alles, wat ook met mij is gebeurd.
Maar niet alles hoef je tegen je ouders te zeggen
x Hystoria ♥
Probeer er niet zo ver in te gaan, geen naaktfoto's sturen of iets. Want ze kunnen altijd doorgestuurd worden.
En foto's en informatie BLIJFT op internet.
Ik heb daar een goede reden voor, als je ruzie met hem krijgt heeft hij veel informatie van je.
Hij kan dat op een site zetten en doorgeven en alles, wat ook met mij is gebeurd.
Maar niet alles hoef je tegen je ouders te zeggen
x Hystoria ♥
A
Je hoeft het niet tegen je ouders te vertellen.
Ik zou gewoon geen foto's sturen van dingen die je niet op internet wilt hebben staan.
En België is ook geen probleem, het is niet ver weg ( idk waar jij woont , maar het is een buurland) en we leven in 2016 als EU land met open grenzen e.d.
En waarom zouden ze zcih zorgen maken?
Ik zou gewoon geen foto's sturen van dingen die je niet op internet wilt hebben staan.
En België is ook geen probleem, het is niet ver weg ( idk waar jij woont , maar het is een buurland) en we leven in 2016 als EU land met open grenzen e.d.
En waarom zouden ze zcih zorgen maken?
A
vertel maar niet het lijkt dat je nog best jong bent en het meeste wat er dan kan gebeuren met zo een kalverliefde is een wijze les . geen info of naaktfotos sturen en probeer langzamer hand t e stoppen met contact nemen
A
Ik heb dat ook gehad en niet verteld de ene Was aardig en oké maar de 2de niet hij heeft me gechanteerd en bedrogen vooral niet op in gaan
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.