Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Meisje speelt Clash of Clans

• 29 september 2014
  • 17 reacties
  • 1224 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey allemaal.
Ik ben een meisje en ik speel Clash of Clans, volgens mij kent iedereen het wel, zo'n game en dan heb je je eigen dorp en moet je aanvallen enzo.
Ik ben al in een aardig level en ik wil mijn divisie graag behouden dus speel ik dit ook op school. Iedereen loopt mij er dan mee te pesten/plagen zo van: whahah wrm je een fking jongens spel' 'haha verslaafd' of "dat spel speelt mijn broertje ook' 'wo das echt kinderachtig whah" 
Nu is mijn vraag, zijn er meer meiden die dit spelen op school? en hoe gaan jullie daar mee om ?

Alvast bedankt! 
#knolpower

17 reacties

Gewoon niet voor schamen en de pesterijen negeren. Iedereen zo zijn lievelingsspel. Mijne is Pokémon en jeez hoeveel haat je dan wel niet krijgt xD .  Anyway wat boeit het dat je een spel speelt wat toevallig veel jongens spelen? Het is naar mijn mening beter dan die Kim Kardashian App bullshit wat de meeste meisjes spelen.

Dussss
Groetjes.
en #KNOLPOWER (yes... i know Enzo)
ja ik speel het ook and i,m proud of it 
Badge +17
Ik speel het niet en ben geen meisje maar ja.. Je moet je er niet voor schamen. Tuurlijk, dat is moeilijk als iedereen je uitlacht ofso. Maar als je niet wilt dat iedereen je uitlacht, speel het dan niet midden in de klas of midden in de aula of waar heel veel andere mensen zijn. Dan zien meteen heel veel mensen het. Maar als je het op een plek speelt waar maar weinig mensen zijn, zien minder mensen het en is er ook minder voor je om te schamen. Maar je hoeft je uiteraard heel niet ergens voor te schamen, het is maar een doodsimpel spelletje. Als mensen je daarom af gaan zeiken, stellen die mensen weinig voor.
Heyhey,
Ik speelde het ook een tijd, en mijn zussen ook.
Ik vind t geen jongensspel.
Als jij het leuk vind moet je het lekker spelen. 
Misschien is t niet slim om t op school te spelen als je het vervelend vind als andere er xo op reageren (aan de reacties kan je helaas weinig doen).
Kus,
Wuttew.. WAT?
Clash of Clans is alles behalve kinderachtig.
Thx voor de positieve reacties x
Badge +17
Geen dank namens allen waarschijnlijk! Wat ga jij nu verder doen? Blijf je het spel spelen? En lachen andere meisjes nog uit ofso?
Maak je er geen zorgen over, ik zit in 6VWO en ik neem soms een gameboy mee naar school met pokemon.
Ik ben wel een jongen maar in onze groep zitten ook genoeg meisjes die het spelen.
Ik speel samen met mijn vriendin ook games, dit is nooit een eis voor een relatie geweest maar ik moet zeggen dat toen ik hoorde dat ze GTA speelt en wel wil gamen ik het echt direct super leuk vond en al mijn vrienden zijn jaloers op het feit dat mijn vriendin samen met mij kan gamen.
Dus maak je je er geen zorgen om, ik denk dat de meeste jongens het juist leuk zullen vinden.
Badge +17
-onnodige quote verwijderd-
Harstikke jaloers! Een vriendin die gamen leuk vindt! Goed voor elkaar 😉
Dit is dus precies wat ik bedoelde, er zijn genoeg jongen die het sws leuk vinden dus maak je geen zorgen. Er zullen helaas altijd mensen zijn die andere mensen veroordelen om wat ze doen, terwijl dat toch voor iedereen zelf is wat hij/zij leuk vindt.

Blijf jezelf en doe wat je leuk vind, laat anderen je niet veranderen

(hihi bedankt, heb het zeker goed voor elkaar n.n)
in mijn vaste vriendengroep zitten iets van 10 meiden waarvan het iets vna de helft speelt en ze het allemaal hebben gedaan. Zij zijn wel tussen 17-20 jaar oud , denk dat het aan de leeftijd ligt dat ze je erom pesten... Kinderen van 10-15 ongeveer zijn altijd over allemaal onzin aan t pesten of dergelijke echt treurig maar de realiteit kan je niks aan doen
Haha thnx TrustMe en BlackRider 😉
Doe wat je zelf wilt en #knolpower dikke vette peace
Hee, ik speel het ook :)
ik doe het samen met een vriendin, hartstikke gezellig natuurlijk! als je met z'n tweeën bent, vinden mensen het moeilijker om het te zeggen.
En misschien als geen vriendinnen het willen doen het in een tussenuur spelen, of in een hoekje van de kantine/aula.
Bovendien, het is toch jouw leven?

xx
ik speelde het altijd, maar ik ben allang gestopt want het is niets voor mij. Maar als ze zulke dingen zeggen antwoord er gewoon normaal op zoals als ze zeggen: haha verslaafd. Zeg dan gewoon: Ja, ik ben verslaafd. of als ze zeggen: haha dat speelt mijn broertje ook. zeg dan: Leuk, ik ook. Daar kunnen ze meestal niet tegen. Dat is mijn manier als mensen zo tegen mij praten.
slimmm :)
ga ik ook doen 😉

Reageer