Vraag

Locatie telefoon

  • 24 July 2018
  • 8 reacties
  • 336 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Weet er iemand een app of een site om gsm nummers hun locatie te zoeken
Ik word af en toe eens gebeld door onbekende nummers en dacht of het zou lukken om mensen optesproren via gsm nummer

8 reacties

nouja, "onmogelijk" is het dan weer net niet Máár er zit heel veel gedoe achter, dan heb je weer allemaal apperaatjes en programma's nodig en dan nog geluk hebben dat die Personen dan nog op dezelfde plek zijn...(Niet alleen veel gedoe maar ook veel geld aan spullen en tijd, daarna moet je wel weten wat je doet).

ten tweede als jij iemand op deze manier traceert en opzoekt of dergelijks kan dit volgens mij vallen onder stalking(niet zeker).

Ps. ik heb geen idee hoe het precies moet weet wel dat het ""mogelijk" is met veel kennis,geld en apperaten
allen de politie kan traceren en als het je lukt is het niet nauwkeurig
Gebruik Truecaller, Dan krijg je de naam en de woonplaats van het telefoon nummer waardoor je gebeld wordt.
"Weet er iemand een app of een site om gsm nummers hun locatie te zoeken "
Nouja, sommige nummers zijn wel gelinkt aan een locatie, dus als je dan een soort telefoonboek gebruikt, dan zou je geluk kunnen hebben. Dat wordt wel wat lastiger met mobiele nummers, neem ik aan.

Als het een onbekend nummer is, als in niet zichtbaar, dan zul je daar niets mee kunnen doen.
Negeer dat gewoon, of blokkeer het, de keuze is aan jou.
Hallo Anoniempje002,

Het is onmogelijk en gevaarlijk om zelf een locatie op te sporen van het onbekende nummer, daarnaast is het niet mogelijk om specifiek de locatie te krijgen van een persoon die belt. Je zou alleen met behulp van de politie kunnen opsporen vanuit welk zendgebied iemand belt, maar zo'n gebied is zeer groot en je zou kunnen zeggen dat het het zoeken is van een spelt in een hooiberg.

Ik raad je aan de persoon te blokkeren.

Mvg,
LI2QS3
Reputatie 3
Badge +8
Alleen aan de hand van een telefoonnummer kan je GEEN exacte locatie achterhalen. Niemand kan dit. Puur omdat dit niet geregistreerd kan worden. Je kan je afvragen of je vriend wel de waarheid heeft verteld, of dat hij wat teveel series heeft gekeken. Lees het eerste woord na ‘hey’ nog eens. Waarom je hier om mogelijke ideeen vraagt, terwijl een vriend al precies weet hoe het moet en hoe het werkt is mij ook een raadsel. Als je er nog steeds van overtuigd bent dat het wel kan, kun je beter op Google zoeken. Google heeft zo veel meer informatie dan iedere gebruiker op dit platform maal 1000.
Maar een vriend van me heeft dat wel eens gedaan en hij kwam ook echt aan de juiste locatie
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Onmogelijk. Dan moet de app of site toegang hebben tot informatie vanuit telefoomasten. Zoals je vast weleens hebt gehoord kunnen ze alleen een gebied aanwijzen waar de gsm zich op dat moment bevond. Dit gebied kan een diameter van bijvoorbeeld een km hebben. Deze informatie zal door beheerders uiteraard nooit aan derden verstrekt worden aangezien dit ook strafbaar is. Enkel overheidsdiensten kunnen deze informatie (met goede reden) opvragen. Dus terugkomend op je vraag; een werkende app of site zal je niet vinden.

Reageer