Vraag

likes op insta

  • 26 July 2020
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

K zit ergens mee wat lang niet het ergste can de wereld is, maar ik vind het toch vervelend: als je kijkt naar de likes op mijn foto en de likes van de foto van vriendinmen hebben zij zoveel meer likes. T komt denk ik omdat ik niet heel veel vrienden heb enzo. Wat kan k doen om meer likes te krijgen?


6 reacties

Heyo,

Ik heb zelf ook een insta account.  Waar ik vooral dingen post over het streamen, nieuwe games,  games die ik heb gereviewd, of die ik nog ga reviewen. En een paar foto's over me dagelijks leven.

Ik aardig wat K volgers dus ik krijg ook best veel likes. Een goede tip om likes te krijgen is door tags te gebruiken. Als ik iets post over de playstation bijvoorbeeld. Dan gebruik ik altijd #playstation4, #playstation #ps, #ps4, #ps5, #sony. Als je je account dan heb staan op publiekelijk dan kun je meestal al heel wat likes ontvangen daarmee. Het volgen van andere kanalen en op die kanalen reacties achter laten werkt meestal ook wel goed.

Nou heb ik zelf een hekel aan f4f (followforfollow) omdat je daarmee eigenlijk je hele pagina verpest. Het nut is dan weg snapje. Want mensen gaan je volgen omdat ze je pagina cool vinden of interessant als je dan random personen gaat volgen heeft dat geen nut meer.

En zorg dat je pagina overzichtelijk is. Mijn pagina is bedoeld voor games, games streamen, en game reviews. Dus als iemand mijn insta pagina bekijkt weet diegene ook wat die kan verwachten. 

Deze tips staan ook in het linkje van Gebruiker C, maar ik ben het daar dus ook mee eens. Behalve f4f dan, want dat is gewoon slecht.

Dat je vriendinnen meer likes hebben kan ook komen dat zij meer volgers hebben. Meisjes uit mij klas hadden iets van 2000 volgers. Nou sorry dat ik het zeg maar het zou me niks verbazen als ze gewoon tegen iedereen zegt dat ze ook insta heeft. Of dat ze het f4f ding doet en mensen daarna meteen ontvolgt. Beetje sneu, maar oke. Ik druf te wedden dat ze de helft van die gasten niet eens kent.

Mijn account heeft wel meer dan 2k volgers ook wel meer dan 10k, maar mijn account gaat niet over me prive leven, maar over games en streamen.

See ya!

Spookyzx. 

Hey ,

Mij moet je niks vragen over social media , maar hier een linkje die misschien kan helpen.

https://www.girlscene.nl/artikel/16135-hoe-krijg-ik-meer-likes-en-volgers-op-instagram

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Heb ook altijd weinig likes. Het boeit me eigenlijk ook vrij weinig.

Probeer eens veel mensen te volgen, zodat ze je terugvolgen, dan zullen ze misschien je foto’s liken ofzo?

Groetjs

Badge

Hey hey :)

Eerst en vooral maken die likes echt niks uit! Maar ik snap dat het wel fijn is hoor! Zelf heb ik meestal rond de 100 likes en dat komt denk ik omdat ik veel mensen tag in mijn berichten waardoor die personen mijn post op hun story gaan plaatsen en ja je snapt het wel… ook moet ik wel even zeggen dat ik geen prive account heb en daardoor kunnen er ook veel meer mensen mijn berichten zien, dus als je graag meer likes wilt is je account openbaar zetten ook een optie (maar vraag dit zeker eerst even aan je ouders!) 

Ik hoop dat ik een beetje geholpen heb!

Grtz d.anoniem

P.s onthoud dat de likes niet belangerijk zijn en dat lol hebben het belangerijkste is!

xo

Reputatie 2
Badge +3

Gebruik veel tags!

Hier zijn een paar populaire #love #happy #wow #omg #awesome #cool 

Ook kan je bekende personen taggen door@ te doen in de beschrijving zoals met de tags, dan komt de post namelijk bij de getagged sectie van dat persoon.

 

Hopelijk hielp dit!

Om meer likes te krijgen moet je hashtags gebuiken, en fotos van andere mensen met die zelfde hashtag liken. Dan kijken ze van "he, wie heeft mijn photo geliked", en liken ze jouw photo. Verder moet je ook goede photos hebben.

Reageer