Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Lastiggevallen per telefoon, wat moet ik doen?

• 21 september 2014
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

Hee mensen,
ik heb iets van 3maanden geleden voor de grap een jongen genaamd ali geappt dat vonden mijn vriendin en ik geinig alleen die jongen heeft toen een paar weken daarna mijn nummer doorgeven aan ene yasim (das een enge creepy marrokkaan die mijn vriendin heeft lastig gevallen en dat nu nog steeds doet ) maar die yassim weet mijn naam en mijn nummer hij heeft me al meerdere malen proberen te bellen en mijn voicemail ingesproken met :hallooooo............halooo.............halooooo. Hij vroeg zelfs aan mijn vriendin of ze .....(mijn naam ). Heette maar mijn ouders weten dit allemaal niet alleen mijn vriendinnen moet ik ze dit vertellen of niet ik ben namelijk erg bang dat ze boos op me zullen zijn wat vinden jullie dat ik moet doen????

xxxxxx anoniempje

6 reacties

Badge +17
Ik zou het ze vertellen, want hoezo zouden ze boos op je zijln? Misschien had je Ali niet moeten appen, maar daar heb je toch niets verkeerds in gezegd? Dus volgens mij kun je het ze dan gerust vertellen. Als Yasim je gaat bedreigen met seks enzo, dan zou ik naar de politie stappen, maar zo ver is het volgens mij nog niet, of wel?
Nee gelukkig niet maar mijn vriendin had zn doorgesneden hempje aan jeweetwel die in de mode waren en hij keek er de heletijd naar en zei je bent wel een goeie ben je 16ofzo ???? Allemaal van zulke dingen. Bedankt voor je reactie ik zal t gaan proberen ????
Badge +17
Hahaha, als jouw vriendin ook echt knap is, is het helemaal niet zo super gek dat ze zulke dingen zeggen. Maar alsnog, als jij (en zij) het niet prettig vinden dat er zo met jullie wordt omgegaan, dan zou ik maar even gaan praten ja. Als ze steeds erger worden kun je ze natuurlijk ook blokkeren en als het eindigt met bedreigingen, moet je direct naar de politie gaan.
De
Afloop?
Hij is eindelijk gestopt en kan op geen enkele manier nog contact met me maken  superbedankt voor de tips ik heb er veel aan gehad mn ouders weten en nog steeds niks vanaf maar hij is gestopt bij mijn vriendin houd ze t zelf tot stand heb ik t idee want als hij haar appt met rare teksten appt ze em we terug maar t gaat al een stuk beter 
xxxx anoniempje
Ik heb t ook eens gehad. Ik zou m gewoon blokkeren. (in je contacten en op app). 🙂

Reageer