Vraag

Laptop voor sims

  • 22 January 2020
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Hey ik heb dus de sims 4 ongeveer een half jaar geleden geïnstalleerd en ook een paar pakketen en dat lukte allemaal wel op m'n laptop maar hij was al heel oud en doet het nu niet meer maar goed ik vroeg me af of iemand tips had voor een laptop waar de sims 4 goed op draaid en ik ook nog iets voor school op kan doen ik wil wel een paar mods installeren dus daar ook goed genoeg voor en hij mag maximaal het mag zegmaar wel iets hoger als het moet maar het liefst maximaal 700 euro


2 reacties

Badge

Heyo,

Ik kan je misschien een klein beetje verder helpen.

Voor een goede laptop die je zowel voor school als voor een spelletje kan gebruiken zou je moeten denken aan een i5 processor, 8GB werkgeheugen of 16GB, een GTX videokaart 1050 zou al goed genoeg zijn voor de sims, of andere spelletjes. Deze videokaart is niet geschikt als je ook VR wilt gebruiken, dan zit je al op GTX 1660. Voor opslag is een SSD het beste. Maar HDD is goedkoper, SSD + HDD zou helemaal top zijn. Zolang het meer is dan 250GB opslag, zou je geen probleem hebben met de sims of school. 

Je budget zou groot genoeg zijn voor deze specs, heel misschien dat je €50,- meer zou moeten betalen.

Als tip zou je vannacht of morgenvroeg kunnen kijken op de site van Media Markt, daar is van 23/26 januari de BTW weg ermee dagen. Misschien worden er dan mooie laptops aangeboden voor jouw budget.

 

See ya!

Spookyzx.

Mijn broer werkt bij de media markt dus ik kan ook korting krijgen op de laptop alleen hij werkt meer bij de telefoon afdeling dus ja hij  weet niet heel veel over laptops alleen ik kan daar wel gaan kijken ja bedankt ❤️

Heyo,

Ik kan je misschien een klein beetje verder helpen.

Voor een goede laptop die je zowel voor school als voor een spelletje kan gebruiken zou je moeten denken aan een i5 processor, 8GB werkgeheugen of 16GB, een GTX videokaart 1050 zou al goed genoeg zijn voor de sims, of andere spelletjes. Deze videokaart is niet geschikt als je ook VR wilt gebruiken, dan zit je al op GTX 1660. Voor opslag is een SSD het beste. Maar HDD is goedkoper, SSD + HDD zou helemaal top zijn. Zolang het meer is dan 250GB opslag, zou je geen probleem hebben met de sims of school. 

Je budget zou groot genoeg zijn voor deze specs, heel misschien dat je €50,- meer zou moeten betalen.

Als tip zou je vannacht of morgenvroeg kunnen kijken op de site van Media Markt, daar is van 23/26 januari de BTW weg ermee dagen. Misschien worden er dan mooie laptops aangeboden voor jouw budget.

 

See ya!

Spookyzx.

Reageer