Vraag

Kan mijn laptop Minecraft aan?

  • 30 August 2022
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoiii kort vraagje

ik weet dat dit misschien niet de goede plek is om dit te vragen maar ik weet niet waar anders:

kan mijn laptop minecraft aan?

Specificaties zijn:

intel core i5 processor

Intel HD graphics 520 videokaart
 

processor snelheid is 2.40 ghz

 

ssd harde schijf

 

ik hoop dat iemand me kan helpen sorry voor de rare vraag lol

liefsxxx


5 reacties

Probeer het gwn, kost toch ni zoveel.

 

Succes

Volgens mij kunnen de meeste laptops minecraft wel aan. Het ligt er dan ook aan of je bedrock of java wilt. Ikzelf heb op m'n laptop bedrock en education en dat gaat prima:) java is geloof ik iets moeilijker maar kunnen de meeste laptops ook nog wel

Reputatie 5
Badge +4

Je grafische kaart is niet  er voor gemaakt. Je zal best wel wat lagg ervaren

Badge

haiii, 

Er zijn twee versies van minecraft: bedrock en Java. Op java kun je meer dingen doen maar is wel duurder. Java is ook meer lagg. Bedrock daar in tegen is niet zoals het minecraft dat je youtubers ziet spelen. dat is iets anders gemaakt, minder populair en je hebt (veel minder) mogelijkheden. 

als je minecraft (de java versie want bedrock weet ik niet meer) wilt kopen, maak je een microsoft account aan. op dat account koop je minecraft . zolang je het wachtwoord van dat account weet, kun je op elk apparaat inloggen. Dus als je merkt dat jouw laptop niet zo goed is in minecraft, zou je bijvoorbeeld ook kunnen inloggen op de laptop van je ouders.

Byee,

Mist

Reputatie 3
Badge +3

Hoiii kort vraagje

ik weet dat dit misschien niet de goede plek is om dit te vragen maar ik weet niet waar anders:

kan mijn laptop minecraft aan?

Specificaties zijn:

intel core i5 processor

Intel HD graphics 520 videokaart
 

processor snelheid is 2.40 ghz

 

ssd harde schijf

 

ik hoop dat iemand me kan helpen sorry voor de rare vraag lol

liefsxxx

hij kan zoiezo minecraft wel aan met die specs waarsch als je ervan uit gaat dat je ram rond de 4-8 gb is en je ssd makkelijk groot genoeg. Maar om goede performance te krijgen kan je natuurlijk altijd wel de settings wat lager zetten (op youtube kun je videos vinden hoe je dit moet doen)

Reageer