Kunnen mijn Facebookvrienden mijn •Instragram!• zien?

• 9 juni 2015
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee,

Ik speel een Retro-Hotel.
Voor de mensen die niet weten wat het is:

Retro-Hotel is een online hotel. Zoals: Habbo, Prosap, Dox & Space Hotel.
Je kan er met mensen chatten & virtuele meubels kopen.

Ik vind het heel leuk om dat te spelen.
Ik wou eigenlijk wel een Instagram account aanmaken voor vrienden die ik op dat hotel heb. ( Wil liever niet eigen gegevens achterlaten ).

Maar toen dacht ik.
Ik heb zelf geen Instagram.

& Als ik dat nu aanmaak op me mobiel.
Zien andere mensen van mijn Facebook dit dan?
Want toen ik net opstarte en Account wilde maken.

Stond er: Wil je je Contacten lijst / Facebook vrienden toevoegen?
Zien ze dat dan van mij staan?!

Graag Antwoorden!

Greetzz

You Can Do It!

4 reacties

Hee,

Mensen reageer ff.
Want ik wordt bang dat het zo is.

Aub.

Greetzz
Waarom ben je zo bang? Wat boeit het wat andere mensen van je denken, of wat gebeurt er als je het deelt met Facebook?
pas wel op met wie je omgaat, in retro hotels lopen veel hackers, pesters, stalkers rond. ik heb zelf ook een eigen retro hotel maar als ik iemand ziet die andere lastig valt blokkeer ik hem direct van de hele server af.

je kan het volgens mij wel uit zetten, je kan je account via instellingen op prive account zetten hiermee wordt helemaal niks van je bekend gemaakt worden geen foto's en gegevens van jou getoond.

(maar als je op een hotel zit met als technische manager slaapkop dan weet ik zeker dat je niet tussen de pesters/stalkers/hackers zit :P)
Ja , je kan bij je facebook zien dat je instagram ehbt.
Volgens mij moet je de accounts wel koppelen. Want ik ken mensen als je op het profiel kijkt dat erbij staat : instagram en als je daar op klikt dan ga je naar hun instagram account.

Dus je kan het proberen, en de privacy settings zo zetten dat andere het niet kunnen zien of je koppeld de accounts gewoon niet

Reageer