Vraag

kunnen aangemaakte accounts ooit vanzelf verwijderd worden?

  • 7 November 2019
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo beste lezers van de kindertelefoon, ik ben een meisje van 18 en om een lang verhaal kort te maken toen ik zon 17 jaar was en graag een vriendje wilde probeerde ik een aantal dating sites uit zoals badoo of tinder maar heb op nog vele andere gezeten nu denk ik dat ik mijn accounts wel verwijderd had maar ben niet 100% zeker of ik alle accounts weggehaald heb, naast dating sites zat ik ook vaak op apps zoals italki of tandem (bedoeld om met buitenlanders in contact te komen om een taal aan te leren)

Nu heb ik ook al mijn oude emailadressen verwijderd en kan dus niet met zekerheid weten of mijn accounts er zijn of niet, bestaat er een kans dat ze uiteindelijk vanzelf verwijderd worden?


5 reacties

Hallo AnoniemMeisje100.

Sommige websites deleten accounts na een tijd omdat ze '’inactief'’ zijn en daarom te veel ruimte in de database gebruiken van de website denk ik. Ik ben echt een leek op computergebied dus ik heb geen idee waarom ze het doen.

-Dr8gon99

Ben blij voor jou omdat zoals ik zie het er goed uitziet voor jou 

Taylor bedankt voor je reactie, en ja ik heb inderdaad al meermaals mijn naam op google ingetypt maar had weinig of geen resultaat dus dat is een goed teken

Zoals Kenshin al vermeld had worden bij meeste sites een profiel op non-actief gezet maar dit is niet altijd het geval omdat sommige datingsites een match zoeken en dus continu zoeken ze naar een match maar velen geven aan laatst actief op ...... dus er is misschien een kans maar die is klein dat er nog een account actief is en 1 tip geef je naam in op Google dat zal leiden naar profielen en accounts die je ooit aangemaakt hebt 

Hoi

 

Het lijkt me nuttig om het antwoord op deze vragen te zoeken in het privacybeleid van deze apps en websites. Ik vermoed dat deze voor elke organisatie verschilt, waardoor het bijvoorbeeld zou kunnen dat het ene account nog bestaat, terwijl het andere reeds op inactief gezet werd. 

 

Groetjes

Kenshin

Reageer