Vraag

Kan je online CN kijken?

  • 8 August 2022
  • 0 reacties
  • 26 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ik kijk sinds vorig zomer (een jaar dus) vaak tv voor hetzelfde enkele programma. Dat word uitgezonden op Cartoon Network, en ik zie vaak een reclame dat je online afleveringen kan kijken, handig voor als je ze gemist hebt. Maar hun app lijkt niet meer te bestaan en op de site vind je kwa kijken alleen korte videos van maar een paar afleveringen, ook niet zoals het in de reclame is afgebeeld. Als ik het opzoek vind ik er niks over, alsof niemand anders dit probleem heeft… en wèl kom ik zoek resultaten tegen van de CN site van de aflevering pagina, maar als ik daarop klik, brengt hij me naar de home pagina, ook alsof de aflevering pagina niet/niet meer bestaat, onlangs dat de reclame recent was. Ik zou graag in het nederlands online die afleveringen willen zien, omdat ze er in het engels alleen op het internet zijn, en op tv is het natuurlijk wel nederlands maar mis ik zo af en toe een aflevering, die ik dan graag wel eens in de nederlandse vertaling wil horen… help aub, want er word doodleuk op de nederlandse cartoon network dus daarover geadverteerd alsof het er is, maar het is echt spoorloos!


0 reacties

Geen reactie

Reageer