Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

kan ik hem ontmoeten of niet?

• 17 augustus 2013
  • 11 reacties
  • 636 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik zat een keer met een vriendin op onlinesite en dat is best grappig als je een goed gesprek hebt. Toen ze weg was heb ik er nog even achter gezeten en een lang gesprek met een jongen gehad. we hebben skype uitgewisseld en ik praat nu al 2 maanden met hem. Hij dringt nooit iets op van cammen of  dat ik mijn achternaam of nummer moet gegeven ook maakt hij geen vieze opmerkingen.Hij is heel erg lief en hij begrijpt me, het is niet dat ik verliefd ben maar hij is lief. hij heeft twee jaar mma gedaan en hij is er net een maand meegestopt. Ook heeft hij me vier dagen geleden vertelt dat hij vroeg ding gestolen heeft en hij vaak gevochten heeft. moet ik hem ontmoeten? ja of nee?

11 reacties

Dan weet je zeker dat het geen faker is
'Cam' eens met hem en kijk dan meteen of hij echt is. Doe niets wat jij niet wilt en blokkeer hem als hij niet oké is.
Dat hij vroeger problemen had betekent wel iets. Als ik in jou schoenen stand zou ik het niet doen maar de keuze is aan jou.
wat zou er kunnen gebeuren dan? als ik cam

Veel meisjes worden uit hun kleren gepraat. Dit wordt dan door deze jongens of mannen opgenomen en later gebruikt als chantage.
Geen pretje. Dat zit je écht diep in de problemen.
Ja dat kan. Zeg wel tegen je ouders als je hem gaat ontmoeten, stel het gaat toch mis, weten zij er van.
Doe het nooit achter de rug van je ouders.
Spreek dan iets af met je ouders bijvoorbeeld dat wanneer jij die jongen ontmoet je ouders in de buurt zijn om je te redden als het fout dreigt te gaan.
Ik wil niet in de krant lezen dat er wéér een meisje slachtoffer is geworden van internetdates.
Er zijn meer meisjes die dat zeiden.
Maar zeg het toch even tegen je ouders. Als alles goed gaat, dan hoef je die relatie ook niet geheim te houden. 
Spreek sowieso af op een drukke plek en loop dan niet met hem mee naar 'het donkere steegje'

Veel meisjes worden uit hun kleren gepraat. Dit wordt dan door deze jongens of mannen opgenomen en later gebruikt als chantage.
Geen pretje. Dat zit je écht diep in de problemen.
maar als alles goed gaat op de cam zou ik hem dan ontmoeten
Ja dat kan. Zeg wel tegen je ouders als je hem gaat ontmoeten, stel het gaat toch mis, weten zij er van.
Doe het nooit achter de rug van je ouders.
maar als ik het zeggen mag ik nooit meer gaan en ik wil hem dan best graag ontmoeten
Spreek dan iets af met je ouders bijvoorbeeld dat wanneer jij die jongen ontmoet je ouders in de buurt zijn om je te redden als het fout dreigt te gaan.
Ik wil niet in de krant lezen dat er wéér een meisje slachtoffer is geworden van internetdates.
wees maar niet bang ;p ik ben voorzichtig hoor
Er zijn meer meisjes die dat zeiden.
Maar zeg het toch even tegen je ouders. Als alles goed gaat, dan hoef je die relatie ook niet geheim te houden. 
Spreek sowieso af op een drukke plek en loop dan niet met hem mee naar 'het donkere steegje'
nee word gok ik utrecht midden in de stad op een zaterdag op een terrasje

Reageer