Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Jongen van internet verliefd op mij, ik niet

haaii,
ik speelde laatst een spelletje en daar kwam ik een jongen tegen die helemaal weg was van mij, maar een paar dingen waren niet waar .... hij vroeg mijn nr. dus ik had mijn nr. gegeven voor de grap ..... maar nu is hij in het echt ook op mij , maar niet op de echt mij !! ik wil hem wel de waarheid vertellen maar ik weet niet hoe en ik ben hem bang om kwijt te raken.....
pleas help mij 
groetjes,
"LiitleKiid!!"

4 reacties

Je kan beter de waarheid spreken. Ik had ook een meid ontmoet op het internet en die sprak niet helemaal de waarheid. Maar nadat ze het had gezegd vond ik het niet erg en we hebben nu gewoon nog contact 😉
Je kan het inderdaad beter nu vertellen, dan later. Hij moet je namelijk leuk vinden om wie je echt bent, en niet als wie je je voordoet. Vertel hem hoe je echt bent, dat je hebt gelogen en dat dat je onwijs erg spijt. 

Als je hem kwijt raakt, is het inderdaad jammer, maar als je hem bij je houdt door leugens, zou dat op den duur ook niet goed uitpakken. Dus zorg ervoor dat je het zo snel mogelijk vertelt.
heey,
Eerlijkheid is het beste :)
Zeg tegen hem dat het je heel erg spijt ensoo, als hij echt om je geeft, vergeeft hij het je wel ;)

xxx<3
Heeeei,
laks ik jou was zou ik hem wel de waarheid vertellen, misschien vind hij je wel leuk zoals je echt bent.
het is natuurlijk ook zielig voor die jongen om hem hoop te geven aan een meisje wat dus eigenlijk helemaal niet bestaat.
ik bedoel als een hele lelijke stomme jongen zich tegen jou op internet zou voordoen als een hele knappe/lieve/leuke jongen en jij zou helemaal verliefd 
op hem worden zijn natuurlijk ook kapot zijn als je uiteindelijk krijgt te horen dat die persoon helemaal niet bestaat..
Dus meid, vertel de waarheid af is voor jullie alle 2 het beste!
succes ermeeeee !
Xxxxx.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen