Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Jongen meeten van internet

• 3 augustus 2013
  • 7 reacties
  • 703 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal ;D
Ik ben nieuw hier dus moet nog ff kijken hoe alles werkt hier. Ik zal het proberen kort te houden, al denk ik niet dat het me gaat lukken aangezien ik dingen vaak heel uitgebreid vertel ._.
Maaaargoed heb ongeveer al wat langer dan een half jaar lang élke dag contact met een jongen die ik ken via internet en niet zn beetje ook. Praat bijna de hele dag met hem, heb super veel lol met hem, kan alles bij hem kwyt en voel me gwn goed bij hem. Heb ook bijna elke avond eindeloze gesprekken met hem aan de telefoon tot we beidee in slaap vallen haha:3 (nu jammer genoeg niet meer aangezien hij op vakantie is :(). Maarjaaa, ben langzamerhand verliefd op hem geworden en het is wederzijds (A). Hij is super lief en eigenlijk gwn perfect, hij is de enigste jongen waarmee ik heel erg close ben en dit is denk ik de eerste keer dat ik echt verliefd op iemand ben en het is echt fijn 🙂. Ik wil echt graag bij hem zijn en denk ook vaak aan meeten, hij woont ongeveer ander half uur bij me vandaan dus kan daar niet zomaar ff heenfietsen. Maar heb het er wel voor over om met de trein/bus naar hem toe te gaan.

Het enigste wat mij dwars zit is dat ik het eigenlijk ook niet durf.. Ik ben best wel onzeker over mijn uiterlijk en ben niet echt bepaald dun. We hebben al eens foto's uitgewisseld, maar ik vind mezelf mooier op foto's dan dat ik denk hoe ik er in het echt uit zie.. Ik ben bang dat als ik hem ga ontmoeten, ik tegenval en dat hij me niet aantrekkelijk vind en zijn gevoelens misschien weg gaan? Ik wil hem echt heel graag ontmoeten en ben echt verliefd maar dit houdt me gwn tegen..

Bedankt voor het lezen:)! Dit is niet echt een vraag ofzo, maar dit moest ik gewoon even kwijt 😃.. Tips zijn altijd welkom xx

7 reacties

Ga samen met iemand 🙂!

greeeets x'
via welke site of ander ding heb je hem ontmoet? als hij jou leuk vind is dat om wie je bent en niet om hoe je er uit ziet. wat zou jij doen als hij afzichtelijk is/was? ik denk niet dat jij hem zomaar zou afkeuren dan hoor
xxxx
Meeten is sws een goed idee, en als het bij jouw thuis zou zijn, perfect.
En dat cammen is ook niet zo'n slecht idee.
Denk er eens over na (:
Heb je hem al gezien op webcam? weet je eigenlijk wel zeker dat hij het is die op de foto's staan? misschien is het wel een vieze oude man van 50.
Mijn beste vriendin ken ik ook via internet en die heb ik ook een x gemeet, maar wij hadden elkaar al 10000000000x op de cam gezien.
Webcam eerst een keer met hem en vraag of hij wilt zwaaien en peace teken wilt doen enzo (zodat je zeker weet dat hij het is en niet dat hij een fake webcam is )
misschien kun je het dan met je ouders overpraten en samen met je ouders naar zijn huis gaan om hem te meeten, of nog beter, laat hem naar jouw huis komen, dan is het alleen maar veiliger
Je moet eerst skypen met hem , naar zn stem luisteren of kijken met cam( hij niet jij)

dit heb ik ook met een meisje ik vind haar ook super leuk maar ja
Wees wel altijd voorzichtig met dit soort dingen  en overleg het eerst. desnoods iemand meenemen. want dit kan erg gevaarlijk zijn!
Lieve LOVEXSOME
Hij vind jou leuk zoals je bent, je hoeft niet te veranderen!
Iedereen vindt zichzelf mooier op fotos, dusjhaa....
waarom zou je er niet naartoe gaan, ik ga ook volgnde week en ik ben ook onzeker!!
Ik zou het wel echt doen!!
veel plezier met hem!
xxx CharlieC

Reageer