Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Jongen blokkeren op Hyves?

Ik was een paar maanden geleden weer een x aan het kijken op hyves, om te kijken of er iemand leuk online was waar mee ik kon chatten. Toen zag ik dat een jongen noem hem ff V online was. Ik ken hem van vroeger. we gingen chatten en ik koppelde hem aan mijn beste vriendin. We chatten veel. Maar toen maakte mijn beste vriendin het met hem uit. Ik en V kregen ruzie. want hij schold ( volgens mijn vriendin) haar uit. Uit eindelijk bleek mijn vriendin gelogen te hebben. we werden weer vrienden. maar 2 dagen geleden was ik op skype met hem en zijn vriend ( M ) aan het chatten. Hij zei steeds ( ik begin in real met een L ) L'hartje'M maar echt de hele tijd, ook bij mijn foto's op hyves. ik en M werden boos. we kende elkaar amper dus we waren zeker niet verliefd op elkaar!!! M zei tegen mij zeg V 'hartje'denise. ik deed dat en hij werd heel boos op me. ik deed het maar 1 x . hij dacht ik het op hyves had gezet. Hij zei helemaal zo van Val dood kk ****. ******* op laat M je neuken ofzo! Spring in ravijn! ik ben toen offline gegaan. 1 dag later hoorde ik van M dat hij steeds berichten stuurt naar hem met: kk homo hoe je bek ga L beffen ofzo! ik voel me rot. maar hij kan super aardig zijn! wat moet ik nu doen? Blokkeren of het goed maken..?

xx.

8 reacties

wil iemand mij helpen? 😞
lalalalaaaaaa laat maar 😛
lik ben iemanddd
negeeren en blokkeren en verwijderen zou ik doen suc66
Is het een goede vriend van je? Dan zou je het kunnen proberen om het goed met hem te maken. Leg hem uit dat je het niet op internet had gezet en dat je het als grapje bedoelde. Maar laat ook duidelijk zijn dat je zijn gedrag absoluut niet accepteerd! Dat hij zo op jou reageert kan niet, dat doen vrienden niet. Zeg hem dat hij dat niet meer moet doen.
En als hij rot blijft doen, dan is het jammer. Je hebt je best dan gedaan. Je kan hem dan beter blokkeren.
probeer het eerst goed te maken en als dat niet lukt dan gewoon blokeren
blokkeren mann,
blokken verwijderen!!!!

hij is jou vriendschap niet waard!!!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen