Vraag

Jailbreaken

  • 21 August 2018
  • 16 reacties
  • 260 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hooiii!
Weet iemand een manier om een iPhone te downgraden naar iOS 11.3.1?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Anoniemppje0320

16 reacties

Je iphone downgraden doe je door een oudere backup op te slaan. Heb je deze niet? Dan is het helaas niet mogelijk om te downgraden tenzij je een béta-tester bent. Om deze reden word je altijd aangeraden een backup te maken voordat je je software vernieuwd.
Oke bedankt even kijken of ik die nog heb?

Heb je al een backup gevonden?
"Weet iemand een manier om een iPhone te downgraden naar iOS 11.3.1?"
Waarom wil je dat?

Je kunt misschien problemen tegenkomen met de appstore, gezien het feit dat Apple de meeste apparaten forceert om te updaten, dus ik weet niet of dat nog iets van de functies van je apps aanpast.
Ehm misschien werkt dit niet voor apple, of werkt het überhaupt niet, maar dat zal dan vanzelf gezegd worden.

Kun je je apparaat niet gewoon terug zetten op fabrieksinstellingen? Dan heb je toch de originele (oude) software?
Oh ja, dat is dan net geluk heben. Maar kan het niet dat als je een lagere IOS hebt, je hem kan upgraden naar die specifieke versie en niet naar de laatste?
Hmmm jammer. Hopelijk heeft de topic starter dan de juiste telefoon. Of die back-up.
Veel succes! Ik hoop dat het werkt, wat je nu ook gaat proberen :8 😉
volgens mij is het nogsteeds mogelijk om die IOS erop te zetten aangezien het gewoon je besturingssysteem is die je veranderd, ik weet niet precies hoe dit moet maar ik verwacht dat je ergens op het internet wel deze IOS kan downloaden en unpacking. dan gewoon je iphone leeghalen en erop zetten, wel oppassen en goed kijken wat je doet
hij zou dit mogelijk willen omdat een eerdere versie hem wel beviel en/of hij op deze versie bepaalde apps kan gebruiken, verder is er een mogelijkheid dat je met die lagere versie makkelijker je telefoon kan hacken en voor andere dingen kan gebruiken, ik weet niet of dat met deze versie is
ja dat is een mogelijkheid maar ik weet niet of de fabrieks IOS de 11.3.1 is aangezien dit per telefoon verschilt
uhm, volgens mij is dat een mogelijkheid maar dan nogsteeds al heeft hij een iphone die tot 11.3.4 ondersteund aangezien zijn mobiel niet goed genoeg is kwa specificaties dan is het pech
ja, was wel een goed idee @pin!
Oke bedankt even kijken of ik die nog heb?
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@Vituperative
Jazeker! alleen ben ik hem er nu aan het proberen op te zetten, via icloud werkt het niet dus nu even via computer proberen :)

@Pin
IOS 11 is de standaard maar weet niet of het werkt :S
De back-ups werken niet, volgens mij.
ik weet niet precies hoe het moet dus als iemand het uit kan typen? :D

En fabrieks instellingen gaan terug naar de nieuwste ios versie: 11.4.1 dus
ik denk dat het op houd tot ios 12.1.2 ofzo!
Reputatie 2
Badge +3

Onnodige quote verwijderd

Probeer een beta tester te worden, ben niet een Apple expert maar je kan dan ook zonder Jailbreaks apps side loaden.

Reageer